.: Morgonbus :.

Efter maten så busade jag och Alde som vi brukar göra innan hon vill sova igen.
Här är våran lilla glada skitunge





Nu somnade Alde för en liten stund sen, jag la bara in henne så tvärsomnade hon. Det är skönt att hon sover ett par timmar nu så är hon pigg och glad sen =) Nu tänkte jag plocka rätt lite på disk och i verdagsrummet. Ska dammsuga en omgång till efter klippningen igår, det värsta jag vet är ju hår! Sen funderar jag på att åka till Hemcompaniet och kika efter lite inredningedetaljer till badrummet =)

Later on...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ahh jag älskar att gymma...saknar att göra det 5 ggr i veckan...det var dock överdrivet men skulle vilja ha tid att göra det 2 ggr i veckan=) E en boost o bra för min rygg o bra för allt....gaaah... man skulle ha gym i källaren=)

2009-10-02 @ 14:51:42
Postat av: Evelina

Vilken sötnos! ^^

2009-10-03 @ 18:27:44
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0