.: Måndag & Badkväll :.

Här är sötnosen innan vi ska iväg på äventyr :)
O här är vi redo för utfärd, våran vita björn:)



I bilen



Igår så var vi till öppnaförskolan, men inte till den som vi brukar åka till utan Humlan som ligger på andra sidan av stan. Jag mötte upp Anna och Arwen och sen så åkte vi dit ca kl 10.00. Vi blev guidade där inne av en av förskolelärarna, jätte fint var det där! ska ta bilder där inne någon dag. Det var massvis med föräldrar och bebisar!
Vi hade en super trevlig förmiddag där inne, Alde brukar sova ett par timmar vid den tiden, så hon var helt slut så hon somnade i min famn. Men glad som alltid var hon!
Sen efter så åkte jag, Anna och barnen till HemCompaniet och shoppade lite, en jätte trevlig dag hade vi!
Efter att vi skiljt oss åt så åkte vi till Lidl och handlade lite. Älskar derar chickenbits! Så vi var borta från 10 till nästan 15.30, det var skönt att komma ut lite.

När vi kom hem så däckade våran lilla sessa, vilket var förstårligt. Jens kom hem och vi fikade lite och pratade om hur våra dagar hade varit. Sen runt 18 så vaknade gumman, då var det dags för BAD! Hon älskar att bada, idag var hon något trött , men ett leende fanns där iallafall :) (det finns sura bilder på mig, för det var inte meningen att Jens skulle bara ta kort på mig)

Morr!

Vadå glad?!

Liiite gladare...




Sen så kröp vi alla ner i sängen! En underbar dag, som alla andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0