.: Lördagsmys :.

Idag vaknade vi kl 9, eller ja...jag och Jens. Alde vaknade 8:15, men hon låg bredvid mig och bara pratade och kollade läget lite. Hon kan göra så ibland. Jag somnade om ett par gånger emellan gångerna som jag gav henne nappen. Goa unge! O så här glad blir hon när vi äntligen går upp...


O så här vaken var jag *Jag bjuder på den!* (smink i hela ansiktet)


Efter att Alde hade fått i sig lite mat så lekte vi lite på golvet med Ninen.




Sen låg Alde lite på mage och kikade i sin älskade spegel =)







Det blev en låååång morgon med Pyjamas, det gillar vi verkligen på lördagar!
Massa bus med pappa=)





Sen somnade våran lilla underbara dotter. Jag och älsklingen tittade på en film och fortsatte våran mysiga lördags morgon. <3

Innan vi skulle åka så busade jag med Alde =)

Sen så gjorde vi oss i ordning för vi skulle till Hanna, René och lilla Embla =)
Här är vi innan vi ska åka. Kolla Aldes min! Förvånad eller?!


Sen skulle det bli familjefoto. Det har vi tagit ALLDELES för lite! Det blev två kort, om ni tittar på det första så är det bara JAG som försöker se normal ut....(blir alltid så här) Men tagning 2 blev mycket bättre!



Sen när vi kom fram så var ju båda flickorna vakna och låg under denna roliga!







Bus med pappsen


Vi blev bjudna på en helt otroligt god middag! Tack så hemskt mycket!
Det var en jätte trevlig kväll, som vanligt;)

Nu är klockan mycket, vi kom hem sent. Så nu ska vi hoppa i sängen.
Hoppas ni alla har haft en lika underbar lördag som jag har haft :)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, det kommer bli en aningens jobbigt när man har haft dom hemma, men tänk alla lekkamrater dom kommer att få :) ååh en sån där kanin har elias oxå, han är helt frälst i öronen, så roligt att dom låter :p

2009-10-11 @ 09:51:45
URL: http://kristinmyrankrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0