.: Måndag & Tisdag :.

Nu ska jag försöka sammanfatta lite hur våran vecka har varit sen vi kom hem från Norrköping. Jens bär runt nu på Alde som är lite kinkig...kan vara tänder på g? Jag fick nämligen veta att både Jens och Jonas fick deras första tänder vid 5 månaders ålder...så hon kanske är lik sin far där? Det återstår att se, kinkig har hon varit de senaste dagarna på kvällarna iallfall. Nu får vi se här...måste ju tänka tillbaka med...dagarna går ju så fort!

Måndag
Det blev en innedag, jätte skönt att va hemma. Vi är ju lite förkylda med så det är bra om vi kan kurera oss tills dopet!
Här är en glad Alde som precis sovit middag.


Alde vaknade medans jag lagade lite lunch till mig, men Alde låg på golvet en stund och var så snäll!
Hon väntade jätte duktigt för hon fick mat direkt efter=) Potatis/morot fick hon då. MUMS!




Mammas lunch

Dagen gick jätte fort, o på kvällen så fick jag lite egentid och åkte och handlade och solade. Det var skönt!
Mycket planer och fix med dopet såklart!

Tisdag
Dagen D...våra Ikea möbler kommer idag! Wiiieee!
Morgonen började bra, en glad Alde som vanligt. Här kommer massa bilder.



En glad tjej i babysittern



O sen kom alla paket!

Sen är det dags för lite lunch=) Men först vile hon leka lite med Ninen.




Sen när Alde somnade lite så var det dags att börja bygga! Händiga Jenny;)
Plockepinn?!


Tilltugg;)

Resultat!
Våra nya nattduksbord=)

Ursäkta om inte sängen är bäddad, mer bilder kommer sen på färdigt reslutat. Vi ska hammra upp en hylla över sängen med lite spots i med =)

Det nya vitrinskåpet i köket =)

Sen på kvällen så hade vi en utslagen Alde som däckade i sängen. Hon ville ju vara med och titta så mycket idag så hon var lite övertrött.


Onsdag och torsdag kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0