.: Kärlek :.

Det kan inte bli bättre! De jag älskar mest av allt ligger och sover så gott just nu.
Jens snarkar lite lätt och Alde vifftar med armarna lite då och då.
Jag kan sammanfatta detta med ETT ord... LYCKA!


Nu ska jag göra frukost åt min älskling, innan de vaknar. Klockan är 8:47 och Alde brukar ju vakna runt 9 så det är bäst att jag passar på. Jag ÄLSKAR att Jens är hemma på fredagar, är så glad att han får mera tid med Alde. Det hade jag med velat om jag hade jobbat under veckorna. Så jag förstår honom! Idag vet jag inte vad våran lilla familj ska hitta på faktiskt. Det återstår att se, handla är en sak vi måste göra iallafall.



Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0