.: Go & Glá :.

Idag vaknade gumman 09:50, våran lilla törnrosa. Alltid glad när hon vaknar, sträcker på sig och strålar som en sol *ler*





Sen flyttade vi oss till skötbordet. Vilket Alde älskar, för hon gillar ju att snacka om vad som händer till djuren som hänger över henne. Vem vet, hon kanske snackar om vad hon har drömt eller att det ska bli så skönt att byta den där dumma kissblöjan!



Efter att Aldis ätit lite mat så blev det lite bus och lek med Ninen, och bli kittlad av mamma såklart!






Sen blev snuttisen lite trött


Nu innan 12 så somnade våran lilla älskling. Jag brukar bära in henne och lägga i henne i spjälsängen. Då brukar hon för det mesta ligga där och prata lite med alla nallar, bita på hennes händer, sjunga lite i ca 30 min och sen så somnar hon. O under den tiden drar jag på dammsugaren då jag brukar städa, för den älskar hon! Hon blir coollugn av den. Så jag hann att dammsuga hela lägenheten och plcoka undan all disk innan hon hade somnat. Sen när jag gick in och kikade till henne så låg och o kramade om en filt och sov så djupt. Våran lilla underbara gullunge!

Nu ska jag damma lite och helgstäda =) Sen ska jag ha samtal ped prästen och bestämma en tid för dopsamtal och sen så ska vi iväg och kika på Varnhemsgården där vi ska vara och ha dopfesten. Ska bli spännande!
Jag måste även börja göra lite dopprogram samt att göra lite dekoration som ska vara på borden =)
Just det!! Mat ska jag laga med...får bli lax med grönsaker idag, mums!

Later on...

Kommentarer
Postat av: Ann, Wildas mamma

Våra snuttar är så lika vad det gäller morgonbestyren och glädjen när de vaknar!! Wilda har också somnat nu, men hon är lite mer svårflörtad att läggas in i sin spjälsäng. Borde också städa... Hm.

Ha en underbart bra dag!! Kramar

2009-10-08 @ 12:23:30
URL: http://annsfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0