.: Förändring :.

Ja det kan man lungt säga!
*Trummvirvel*

Daaaataaaa

Jag tog bort skiten!! Jag var så trött på det, fäller massa nu när jag ammar, Alde drar och rycker, det var bara ivägen. Sen var det rätt slitet, så nu känns det tusen gånger bättre! Sen la vi även i en ljusbrun färg, som fick mitt nästan svarta hår att bli ljusare och de slingor jag hade blev ljusbruna istället för gula. Så jag är jätte nöjd! Tack snälla söta Hanna! Du är bäst! Nu är jag inte sminkad eller så eller gjort iordning håret mer än att bara blåst det, så det ska bli kul i helgen att piffa till sig lite =)

Nu ska jag berätta lite vad som hände under dagen innan förvändligen ägde rum.
Vi åkte först till BVC på 4 månaders kontroll med våran stora tjej.
Här är hon innan när vi klär på oss.





Sen kom vi dit och idag såg det ut så här:

Vikt: 6080g (gått bara upp 400g på en månad)
Längd: 62,5cm
Huvudomfång: 40,5cm

Så hon hade halkat ner lite med vikten, men det vara bara marginellt så det var inget fel och vi behövde inte oroa oss. Hon ligger perfekt på sin kurva =) Tänk 4 månader...stora tjejen!
Sen så åkte vi hem igen.



När vi kom hem så kom Hanna & Embla och Elin & Julia. Vi käkade lite mat som jag lagade. Det blev potatis, lax med grönsaker. MUMS! Vi satt och tjattrade lite och hade det mysigt. Sen var det dags med att börja med håret! Jag färgade Hannas hår först, och undertiden det satt så började hon klippa mig. Snacka om att jag var nära till tårar där en stund, iallafall när jag får se håret med! UJUJ, men nu i efterhand så känns det bara skönt!
Det blev rätt sent nu när vi blev klara, men det var det värt!

De bilde rjag tagit under dagen på Alde ska jag redigera mer i morgon. Det orkar jag inte göra nu, för jag ska hoppa in i duschen och få bort allt hår jag har överallt! Sen ska vi sova.
Skriver i morgon igen! Tack för lite roliga kommentarer av nya människor =) Uppskattas!

Vad tyckte ni om min förändring?

Må väl!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Va fint de blev :)

2009-10-01 @ 23:56:00
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Anna

åh tack så jätte mycket :)

2009-10-02 @ 02:59:05
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Håret ser jättebra ut, du är så fin! :)



Vilken söt jacka Alde har!!!

2009-10-02 @ 08:59:15
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefint blev det!!!! :):)

Kram

2009-10-02 @ 13:57:26
URL: http://phobiasplace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är SNYGG i din nya frisyr, INTE SÖT! hehe :) Puss

2009-10-02 @ 17:45:23
Postat av: Jenny till Hanna

haha! Precis Hanna! Puss puss, och tack för allt!!

2009-10-02 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0