.: Feber & Bad :.

Ursäkta om jag inte har orkat blogga på hela dagen, jag har inte alls mått så bra faktiskt. Febern har kommit tillbaka och jag har även haft magont. Vet inte vad det beror på. Men vi har tagit det lugnt och alde har varit en ängel, det var mest på slutet av dagen innan Jens kom hem som hon blev lite övertrött och jag fick mer feber så det klaffade inte riktigt. Men jag försökte så gott jag kunde, men orkar man inte med sig själv så är det svårt många gånger. Men det gick fint=) Jag kommer inte skriva så mycket idag utan mest lägga in de bilder som jag orkade ta iallfall.

Här är Alde på morgonen efter att hon ätit.

Hon har på sig de nya tightsen som ser ut som jeans från H&M





Sen så sov snuttan ett par timmar och sen var det dags för lunch! Idag åt hon morot/pallssternacka och till efterrätt blev det äpple/bananpuré =) En hitt som alltid!




Sen blev det mera mat, men först lite mys!



Sen så gosade vi och tog det lugnt. alde var rätt trött och lite kinkig hon med, så det kanske är något på g?! Hoppas inte det! Vi får hålla tummarna. När jag mådde som värst när febern kom tillbaka, så orkade jag inte leka massa med Alde, så vi tog oss ett avslappnande bad=) Det var mysigt och det behövde vi båda tror jag. Alde var jätte trött men hade inte kunnat sova, så det får henne alltid att slappna av.
Här är vi nakenfis efter badet=)





Flyger lite

En sur och TRÖTT Alde



Sen vid 20.30 så hade Alde ätit och somnat så skönt i min famn. Älskar när hon somnar så, fridfull är hon och så underbart vacker. Att det kan finnas så mycket kärlek! O Att det finns ännu mera kärlek att ge till hennes kommande syskon är en gåta? Men det vet jag ju såklart att det kommer att finnas, men det är otroligt bara man tänker på det. Jag kommer ihåg en gång när min mamma berättade om att det hon var rädd för att hennes kärlek inte skulle räcka till oss alla oss 4 barn..och det gjorde det ju! Men kan förstå hennes tanke där.

Nu är klockan mycket, jag ska försöka krya på mig lite. I morgon ska vi ju åka till Norrköping, vi ska på kalas på lördagen. Så jag kommer inte skriva på hela helgen, men jag återkommer ju på söndag eller måndag såklart!
I morgon ska vi även ha samtal med prästen, och kolla på lokalen som vi ska vara i och ha dopfesten=)
Hörs snart igen!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva =)

Hoppas du mår bättre nu!! =)

2009-10-16 @ 22:12:02
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Maja

guuuud hon är så söt attd et inte finns ord för det ^^

Lika mamma o pappa hihi

2009-10-21 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0