.: En snabbis behövs ibland :.

För fyyy va jag inte orkar blogga nu! Så en snabbis blir det här idag, jag gör det nog mest på rutin, men jag ska snart sova. O gissa vad.... jag har fått FEBER... igen?! My gooodh!

Underbara Hanna & Embla har varit här idag, vi lagade lite mat och hade det trevligt. Vi åt ungsbakad lax med romsås med grönsaker och potatis. Muuuummmmsss!
Sen färgade hon håret på mig, så nu är mitt hår mer chokladbrunt, slingor ska läggas i igen men det tar vi nästa vecka innan dopet. Nu får jag "nöja" mig så här till festen på lördag. Men jag är faktiskt nöjd, tack gumman!
Jag kände redan då att jag frös och inte alls va på topp...sen blev det värre med kvällen.
När Jens kom hem så tog han två bilder på Aldis när de lekte medans mamma hade färg i huvudet=)

(Ursäkta röran i gäst/datarummet, men vi ska göra om lite snart, möblerna kommer nästa vecka!!!)


Alde somnade nästan prick 20.00, va så skönt för henne våran lilla sömntuta. Jag är faktiskt väldigt glad att hon sover så bra som hon gör, vi är bortskämda.
Vi kollade på tv jag och Jens... Jag kände mig så het och så frös jag så förbannat mycket, tog tempen och visst! Klart det stod 38°C! Orka!
Men men..bara att bita ihop, ta en alvedon och nu ska jag sova.
Jag ska dansa en Hoppas-febern-går-ner-tills-i-morgon-så-att-jag-orkar-med-mig-själv-OCH-ta-hand-om-Alde-Dans....jepp...de ska jag...kanske...

NU ska jag ta en alvedon och stupa i säng, annars var dagen helt toppen!
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Malin o Tuva =)

Okej. Antog att det var något speciellt för jag har inte hört det innan som sagt. Gulligt att han fick som han ville. =)

Aha.. är hon inte döpt än?! Fast det var kanske vi som var tidiga. =)

Vi döpte Tuva i början av augusti då hon var 2½ månad.

Ska hon ha fler namn?? Kram

2009-10-15 @ 07:47:20
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva =)

hihi okej =) fick inte svar på sista frågan om namnen. ska hon ha fler namn?? =) kramis

2009-10-15 @ 15:25:13
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0