.: Kladd :.

Här har vi en nyvaken Alde. Hon sov i 3 timmar under förmiddagen, så hon vaknade lite över 13.
Det var skönt för henne att sova, det ser så ut iaf. Jag hörde hur hon nös, hon brukar sällan säga till när hon vaknar utan hon brukar ligga där i sin säng och bara äta på hennes händer och kolla på alla roliga saker runtomkring.
Då gick jag in till henne och hon skiner upp som en sol, som alltid.




Sen var det dags för lite smakisar innan den riktiga maten=)
Hon älskar verkligen att sitta där o käka lite mat, hon är så duktig!
Idag blev det potatis/pallsternacka. En favorit!


Sen blev det lite Katerinplommonpuré! Hon var så duktig, för hon ville hjälpa till med händerna och även att det skulle gå fortare för mig att föra skeden till hennes mun..*ler*




Så här ser mitt provisoriska-pyssel-köksbord ut =) Allt har med dopet att göra. Hihi, haft/har en riktig verkstad där!


Sen när Alde var ren ifrån all mat, och även när hon ammat så satt hon en stund och lekte med sin bok medans mamma plockade iordning i köket =)


Sen så busade vi en del, o sen så somnade damen igen. Men hon va rätt grinig innan så jag fick jobba en del gör att få henne att sova. Men nu sover hon, och jag fick sätta mig en stund och blogga=) Jens kom nyss hem med, hans ska strax åka och handla, och senare ska jag sola!
Later on....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0