.: BVC & Bus :.

Godmorgon!
Idag vaknade vi halv9, det var skönt att sova lite. Alde sover som vanligt från 19.30/20.00 om kvällarna och sover hela natten till 6 ungefär och sen somnar vi om och myser med pappa innan han ska iväg till jobbet. Så hennes sömnrutiner är som de brukar *stolt mamma*

När vi kom upp så åt Alde först och sen tog vi massa bilder på fällen igen =) Jag ska redigera dom lite senare för nu har jag inte tid. Jag var helt bombsäker på att vi skulle till BVC den 4:e oktober..men det är ju på söndag! Troligt att det går då...haha..vimmsig eller vad?! Det var ju förra månaden vi var där den 4:e. Så jag kikade i boken och det stod att det var idag! Jäkligt tur att jag kollade igår så jag inte blev sen. Så vi ska vara där 13.30, det ska bli så spännande och se hur hon växt denna gång. Våran lilla sessa blir ju 4 månader på lördag =)

Nu ska jag städa lite, för sen så kommer både Hanna & Embla och Elin & Julia=) Så jag tänkte bjuda på lite mat så jag ska förbereda det. Sen ska Hanna hjälpa mig med min förändring;) Bilder kommer sen såklart ikväll! För jag har inte tid att blogga när de är här sen.
Nu måste jag pyssla och förbereda.

Ett smakprov av lite sött..


Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0