.: Städning och tvätta :.

Idag vaknade jag kl halv 7 med min underbara sötnos. Vi gick upp och åt frukost tillsammans innan han skulle till jobbet.
Sedan gick jag och la mig igen i hopp på att få sova lite till eftersom natten inte var den roligaste. Men det kunde jag ju inte såklart ;) Men sen..kl 11...då...då gick det. hihi. Jag sov 1,5 timme iallafall och kände mig mycket mer utvilad efter den stunden. Sedan gick jag upp och tog bort alla sängkläder och slängde dom i maskinen, det behövdes! Jag gick och plockade och donade medans maskinen var igång.
2 maskiner hann jag med idag, vilket va bra, sedan åkte jag iväg till Lidl och köpte en jätte bra tvättställning. En som vi kan ha på balkongen utan att den tar upp all plats. Sen så passade jag på o handla lite och sen åka till netto för att köpa våran favorit apelsinjuice =)

När jag kom hem var Jens redan hemma, han hade börjat med fikat denna gång. Jag hade köpt rosor till min älskling, man kan behöva lite sånna saker ibland =)


Jag hämtade ut ett paket på ica förut när jag var ute och åkte. Jag hade vunnit 4 tunikor på tradera. Det är vanliga tunikor i den storlek jag annars har, så det är ju ett jätte bra mode för då slipper jag köpa mammakläder/gravidkläder för detta går lika bra! De var jätte fina. Ursäkta om jag ser lite sur eller flum ut..men det är min underbara älskling som tar bilderna, hehe. Här kommer det lite biler på alla outfits:





Annars idag så har jag varit jätte duktig med att städa min garderob..det tog lite tid, men det var det värt! Jag ska lägga ut lite kläder på Tradera tänkte jag här sen. Men det gör jag en annan dag. Nu måste jag få i mig något, sen blir det att renbädda och sen hoppa i sängen. I morgon blir det både Bm-besök och träff med föräldragruppen, det ska bli jätte roligt. Så jag kommer skriva om allt i morgon!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina tunikor du har vunnit ^^

2009-05-05 @ 18:09:13
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: Jenny till Alexandra

Tack så mycket! De va snygga o sköna för magen :=)

2009-05-05 @ 22:16:13
Postat av: Alexandra

går väldans fort ^^ ses om ett litet tag ^^

2009-05-06 @ 08:44:09
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: camilla

hörrudu segpotta! :P

nu kommer du snart få skriva en monsterblogg IGEN!!

2009-05-09 @ 10:00:28
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Jenny till Camilla

Hehe...du har rätt Camilla =) Men NU ska jag skriva. ler

2009-05-09 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0