.: Modellera? :.

Måndagen
Att natten började dåligt var inte kul, jag har aldrig varit med om att bebis var så vild! sen så fortsatte dagen..i samma takt! Tack för den du!
Så ont i kroppen och bebis rörde sig hej vilt och jag blev helt öm och mörbultad i magen.

Kl 13 så fick jag va med om lite andra skojjiga saker iaf =) Jag mötte upp Elin vid babyproffsen för att sedan åka vidare hem till Alexandra. Hon va så söt, för hon hade bakat en jätte god smulpaj med jordgubb och hallon..mmm..och vaniljsås! Sen även en jätte god banankaka! Mumma! Tack söta du!
Senda satt vi tre tjockisar och snackade, blir ju mest om bebis och magar och krämpor, men kul är det =) Skönt att ventilera ut lite grann. Sedan så provade vi att ta lite bilder, vi ska göra mer på torsdag =)
Här är en bild som jag sedan piffade till lite i Photoshop:

Tack för en kul dag tjejer!

Sedan när jag kom hem, så var Jens redan hemma. Vi fikade lite grann och pratade. Jag var så himla trött så jag nog kunde stå och sova! Det tar verkligen på krafterna att ha en bebis som verkar ha smyg-druckit cola, energidrycker, knaprat ecstasy och på allt detta har adhd och spassmer. *ler* Tur att man kan skämta om detta, för jag är verkligen trött på denna mage och längtar så otroligt efter att vårat barn ska komma ut.
Men jag får bita ihop, för snart smäller det! =)

Må väl!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

det va riktigt riktigt kul igår ^^ och va kul de ska bli på torsdag :D

2009-05-12 @ 12:50:18
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0