.: Inte mycket här inte :.

Jag är så dålig just nu på att skriva varje dag. Har inte den orken, men ni vet att jag lever iallafall =)
I måndags så va jag och Alexandra hemma hos Elin, det var skoj. Vi åt massa glass och snackade om våra kommande bebisar. Det blir ju inte så himla mycket annat snack, men men..det är ju det som ligger oss närmast i tiden nu lixom =)


Under tisdagen så var jag åter igen till tandläkaren..o massa pengar fattigare. Men Det är skönt o få saker och ting gjorda iallafall. Efter det så gick jag loss på stan en liten stund, orkar ju inte vanka omkring sålänge, men lite fina kläder hittade jag til vårat lilla mirakel. Sen så var det dags för att åka hem en snabbis för att sedan åka till barnmorskan.
Väl där så pratade vi lite om våran vistelse på förlossningen i fredags och lite runtikring en förlossning. Jag är ju verkligen på g nu så jag känner att det var rätt aktuellt. Gjorde lite som vi alltid brukar göra och så här va det denna gång:
Bltr: 120/75
Fosterljud: 130s/min
Sf-mått: 32-33 (hon kunde inte bestämma sig)
Men bebis är ju inte så stor, så jag ligger lite nedanför mittenkurvan, så jag har ett litet mått.
Jag äter fortfarande medicin för min uvi, och hoppas på att det ska gå över snart. Nästa gång jag ska till min Bm Ingrid är den 8 juni, så vi får se om vi inte fått vårat mirakel innan dess=)


Idag
Sömnen har varit en bristvara så jag var väldigt trött idag. Men jag kom upp iallfall i lagom tid för att sedan åka iväg o luncha med gravid-ligan =) 4 tjockisar på Magnus Gabriels restaurang på lunchbuffé! Den ni ;) !
Det var så gott med tacos och vi hade super trevligt tyckte jag, det får vi snart göra om. fyra vaggande ankor på stan, måste ha sett super kul ut =)


Efter den goda lunchen så skulle vi alla vidare till Ågården där vi skulle på en kostföreläsning.
Det var sådär faktiskt, inte riktigt vad jag ville höra. Men men, intressant är det ju alltid!
När jag kom hem så var jag totalt slut, nu är det bara två dagar kvar tills vi får åka in till Karlskogas förlossning ifall det körs igång snart..så snälla söta bebis...stanna kvar liiiiiite till =)
Nu ska vi sussa. Är helt slut.


Må väl!



Kommentarer
Postat av: aalexandra

mkt trevligt igår och i måndags ^^ ler

2009-05-28 @ 10:39:13
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: Jennie

grattis=D

2009-06-04 @ 16:07:05
Postat av: Emma

Hej och grattis!

Tänkte bara säga att det var en väldigt fin mobil du hade över sängen med hjärtan på, har du gjort den själv?



Lycka till kram Emma

2009-06-07 @ 20:10:32
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Jenny till Emma

Tack så mycket!

Ja, den mobilen har jag gjort själv=) Jätte roligt o pyssla lite på egen hand o så gör man ju saker som ingen annan har =)



Tack! Kramar

2009-06-10 @ 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0