.: Helgen :.

Lördagen
Älskar verkligen våra helger! Vi gör iiiiiiiingenting:P
Det är så härligt ibland, bara vara hemma, strosa omkring, pussas lite, kramas, prata lite, skrattar, äter lite mat, o gosar lite till. Ja, det är nog det bästa som finns! Varje dag med dig hjärtat är det bästa som finns och det bästa jag vet =)
Du och jag för alltid, eller hur? *ler*


Vi tog det som sagt lugnt, gjorde i ordning kyckling och pommes på kvällen. Det va gott, och jag tror att både jag och Jens har det som Cravings nu ;) Annars va lördagen lugn.

Söndag
Lika lugn som lördagen, faktiskt. Det gick inte i många knop iaf, jag va hemma hela dagen. Jens tog sig en promenad o handlade lite samtidigt. Jag låg i badet för börjar få väldigt ont i kroppen nu faktiskt. Vi kollade först på när Sverige kom trea i hockeyn och sen lite senare så kikade vi på när Ryssland vann guld. Vilket var tur! Har väldigt svårt för Canada, men de spelade en bra match. Det blev kyckling igen ;) Men med denna gång potatissallad..mmm..så gott! Som sagt, detta kommer det bli några gånger i veckan nu tror jag =)
Jag färgade håret, eller ja, min utväxt. Det var dags för det, och det blev bra.
Annars så var det myspys heeeela dagen =)

En dikt till Bebis från oss:
Du är så otroligt efterlängtad, och vi håller dig redan så kär.
Vi är så stolta över dig och jag är överlycklig att jag dig bär.
 Vi kallar dig för vår lilla skatt, och om sanningen ska fram så drömmer vi om dig varje natt.
 "Så nära, men ändå så långt borta", sa din pappa en dag,
och visst var det sant men snart får vi träffa dig, om bara ett litet tag.
 Vi kan inte med ord beskriva hur mycket vi längtar efter dig,
och det ska bli så roligt att få möta vår lilla pojk eller tjej.
Du är vårat kärleksbarn och vi älskar dig mer än allt på denna jord,
det går knappt att förklara vår kärlek med ord.
*Puss & Kram*
Mamma & Pappa



Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaww va gulligt =)

2009-05-12 @ 00:10:31
Postat av: Jenny till Elin

Tack Så mycket =) ler

2009-05-12 @ 07:17:24
Postat av: Alexandra

Naaaw söt dikt ^^

2009-05-12 @ 12:49:51
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: Jenny till Alexandra

Tack!!!

2009-05-13 @ 19:07:04
Postat av: Malin

Vackder dikt =) grattis till miraklet i magen :)

2009-06-02 @ 22:31:30
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0