.: Våran vecka :.

Tisdag 23/6
Jag och Josefine hade en hemmadag, vi solade lite och gosade med våran solstråle.
Vi testade även babygymmet, men lade amningskudden som lite stöd =)






 Här ligger jag i vagnen



Här har det blivit kväll och pyjamasen är på =)




Onsdag 23/6
Idag så åkte jag, Alde och Josefine hem till Hanna och René. Vi fikade lite och snackade lite skit, alltid lika trevligt!
Varm....varm..varm..varm dag idag!

Jag med Mariekex i munnen (flummar)


När vi kom hem så åkte kläderna av för att det var så varmt! Men sen blev det lite svalare på kvällen o då käkade vi lite mat och kollade på fotboll =)




Torsdag 25/6
Det var en toppen fin dag som vanligt, så idag tog vi en promenad till stadsträdgården. Vi köpte oss en varsin baguette och satt i parken och bara njöt!














Och sen på kvällen blev det badtajm för damen, hon älskar att bada =)



Fredag (idag, 26/6)
Jag och Alde vaknade som vanligt kl 9, jag ammade och Alde somnade om vid 10. Då gick jag upp och började städa, duscha och dona. Det är skönt att ha morgonen ett par timmar till att städa och dona och det som behövs göras.
Sen runt 13 kom mamma, pappa och Jennifer hem till oss. De skulle hämta Josefine, men hon blir kvar lite till =) Men de kom och hälsade på, vi gick på stan. Jag handlade kläder, det var sååå kul och skönt! Det var ju ett tag sen man kom i vanliga kläder. Vi var ute i 3 timmar och sedan så gick vi och beställde pizza och gick hem till oss och åt, lagomt till Jens kom hem =) Alde fick en supersöt klänning av mormor och morfar =)

På morgonen



Mina nya kläder (inte allt jag köpte) och lite ego bilder. Sen jag och min sessa =)



Pappa med sin ängel




Familjen och sötnosen



Här somnade jag i vagnen


Nu ska vi alla sussa.
Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0