.: Sessan :.

Nu kommer det massa bilder som vi har tagit under denna vecka.
Det kommer nog bli mer eller mindre en bildblogg under den närmsta tiden då jag kanske inte hinner sitta o skriva långa inlägg, men bilder ska jag lägga upp. Vi har ju som sagt ingen familj här, så då får vi göra det bästa av situationen för våra familjer och lägga upp massa bilder på prinsessan.

Annars går allt jätte bra här hemma. Vi har världens lugnaste tjej som alltid är lugn och snäll. Byta blöja är ingen hitt men det gillar nog ingen bebis =) Hon sover nästan hela natten och det hon älskar mest är att sova på pappas mage till kl 10-11 på morgonen *ler* hon sover mycket som sagt, men börjar allt mer för varje dag vara lite mer vaken vilket är jätte kul! Klicka på bilderna för att få dom större =)











Bilder från pappas jobb igen








nu ska jag ge min underbara älskling mat, sen ska vi hoppa i säng.

Må väl!




Kommentarer
Postat av: camilla

så fin hon er, lilla prinsessan Bubbelgum!!

2009-06-14 @ 13:29:41
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Jenny till Camilla

Tack!! Ja, hon är så fin, lilla bubbelgummet. haha. så sött smeknamn pappa gett henne. hihi

2009-06-14 @ 14:43:22
Postat av: Emma

Hihi, hon är så söt! :)

Går det bra om vi kommer förbi en sväng på torsdag? Blir kanske inte jättelänge, för vi har med katten.. Men en liten stund iaf.

Tänkte att vi kunde komma förbi en längre sväng när Andreas har semester. :)



Kram

2009-06-15 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0