.: Prinsessan Bubbelbajs & städning :.

Pappa Jens har gett våran solstråle smeknamnet: Prinsessan Bubbelgum som jag skrivit innan,  Prinsessan Bubbelbajs är det nya =) Ni fattar nog ;)

Idag vaknade vi vid 9 som vanligt. Våran duktiga tjej brukar vakna då =)
Jag ammade och gjorde Alde belåten. Sedan gick jag o älsklingen upp o köka frukost o jag duschade. Jag tänkte efter o kom på att jag har duschat som vanligt varje dag sen förlossningen, långa duschar, jag får njuta medans jag kan =)

Alde somande vid 10.
Vi åkte till banken kl 12 - Alde sover ännu
Vi åker till Skara 12.45 - Alde sover
Går inne på Jula och klädvaruhuset 13.20 - Alde sover
Åker hem 14.00 - Alde sover
Hemma 14.30 - Alde vaknar....lite....
15.00 - Alde är vid liv....hon vill äta....massor..
16.00 - Alde sover

Kanske skulle döpt henne till Törnrosa?!
Sen idag har vi städat o dammat, så det blir fint o rent här tills helgen =) Annars har vi bara slappat, kollat lite på fotbollen, o gosat med våran underbara prinsessa.

Dagens bilder

Björnpyjamas


Påklädd för dagen

TITTUT!



Nu ska vi sussa...Alde har redan tjuvstartat ;)
Må väl!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0