.: Bvc & Bilder på våran Sessa :.

Idag har vi varit på bvc och träffat Jessica. vi har verkligen haft tur, en kanon barnmorska och en jätte söt och snäll bvc-sköterska. Vi gick även in innan till Ingrid som är vår barnmorska så hon kunde träffa Alde, och sen gav vi henne ett kort på henne med lite tacksamma rader om tiden med henne. Underbart.
Väl inne hos Jessica så vägde vi våran kicka, hon vägde idag 2984g (gått upp 184g sen sist) och var 50 cm och huvudomfånget var 33,6. Man blir ju så stolt, ääven om det handlar om så lite. allt gick kanon, alde sov som vanligt och var en snäll tjej.

Sedan åkte vi och tvättade bilen, och sen handlade vi. Alde sov hela tiden, och när vi kom hem så åt hon lite och somnade sen igen, då låg hon inne i vagnen medans jag o älsklingen solade lite på balkongen=) Det var härligt med lite sol, vi får passa på mellan regndagarna. Jag har annars gått ner 8kg av de 10 jag gick upp. Så här går det undan ;)

Här kommer lite bilder. Lite blandat =)





Här är min gammelmormor Aina sittandes med Alde. Så vi är en femte generation med Alde. Vilket är så himla roligt! Något som bara måste finnas på bild. Här är våran sessa 4 dagar gammal.



Bilder från helgen och idag ( 13-15:e juni)











Nu ska jag mata Alde och vi ska hoppa i säng allihopa. I morgon är det en ny dag med nya äventyr =)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vilken skön stil hon hade där när hon ligger hos Jens i soffan. :)



Härligt att allt går bra och att lilla bebisen går upp, medans mamma går ner. Hihi. :)



Kram

2009-06-16 @ 12:22:02
URL: http://phobiasplace.blogg.se/
Postat av: Jenny till Emma

Ja! Den stilen gilla jag med:P ser gulligt ut.

Haha. Ja det är skönt, åt båda hållen:P Har köpt en bikini tom, trodde aldrig jag skulle kunna visa mig denna sommar:P Men mjoooo rå!

Kram

2009-06-16 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0