.: Mys och fotografering :.

Måndag
Idag så har det varit en slappardag. Men kl 10.30 var vi iväg till socialkontoret för att skriva på faderskapspapper=) Så nu var det klart. Vi skulle ju egentligen dit innan hon var född, men hon hann komma ut före innan mötet skulle vara som jag hade bokat. Men men, det gick bra nu med.

Annars gjorde vi inte så mycket, kollat på de nya Wallanderfilmerna, och tog lite bilder på Alde som vanligt. Här har ni dom:





Godnatt!



Tisdag
Idag var vi till Aw-foto här i stan för att fotograferas=) Så snart hamnar vi i tidingen och jag ska även skicka in familjebilden till både Degerfors/Karlsoga och Norrköping. Det blir en del när man har familjen utspridda i landet., men det är bara kul!
Det som var roligt var att Alde hade varit mycket vaken innan vi skulle åka (såklart!) Så hon sov så gott när vi väl var där. Men hon som fotade lyckades med gosedjur som pep få Alde att kika lite iallafall. Det blir nog bra!
Här hemma har vi oxå tagit bilder...SKRÄLL!
Annars idag har vi hunnit med att handla, städa och donat här hemma=)

Här är innan plåtningen på stan. Vi ville ju vara fina allihopa=) Alde fick även hem sina nya nappar idag, det står hennes namn på dom, jätte fina var dom. En rosa och en genomskinlig, de var goda ;) Jag har beställt dom på www.namnnappen.se




Här är våran snutta nybadad och pyjmasen är på=)



Idag tog pappa upp mobilen över skötbordet. Den fick jag av gammelmormor Clary, tack så himla mycket! Han satte även upp lampan, så nu fattas det bara lite på väggen som mamma ska sätta upp i morgon, det kommer bilder på det då=)



Här är mina sötnosar som jag Älskar mest i hela världen!
Alde var lite hungrig här, men pappa är megabäst på att trösta =)






O här är lilla mamma =)


Nu ska vi gå och sussa. Alde sover redan och säger godnatt till allihopa!
Massa kramar från oss.


Må väl!

Kommentarer
Postat av: mia - mamma till charlie

oh så söt, vad mycket hår :)

2009-07-09 @ 16:49:56
URL: http://storstadsidyll.nu
Postat av: Jenny till Mia

Tack! Ja, hon har massa hår! Va allt inne o kikade på din blogg, jätte söt Charlie! Kul att du kikade in!

2009-07-13 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0