.: Leenden och äppelpaj :.

9/7
Idag blev jag klar med Aldes vägg i vårat sovrum =) Tog upp lite Wallies, blev kanon!
och under här så ligger våran sessa o sover lite på förmiddagen.



Sedan åkte vi in till stan för att vi skulle handla lite och sen kastrera Zorro.
Här sitter jag och Alde i bilen och väntar på att pappa ska lämna honom till vetrinären.


O här har vi Alde på kvällen i Pyjamas =)




10/7
Idag är det fredag, och jag och Jens firar 1 år och 11 månader. Jag fick underbara rosor av min älskling, tack!
Idag kom även Jonas och Anna till oss, jätte kul, vad vi har längtat!
Vi hade så trevligt, mycket att prata om, och så åt vi god mat på kvällen och kollade på film.


11/7
Fortfarande tråkigt väder, så vi kunde inte göra så mycket än att vara inne och kolla på film och snacka skit. Men senare på kvällen kunde vi iallafall gå till ica för att handla lite mat =)
Alde har på sig en Alldeles för stor tröja, men den var så söt med den lilla huvan.



12/7
Jäkla tråkigt väder! Under hela helgen så har det varit super trist, vi kunde ju inte visa Jonas och Anna runt här i den fina staden. Men men, det gör vi nästa gång, det var såå kul! Kom snart igen=)
Här här farbror Jonas med flickvännen Anna och Alde.



Här är lite bilder under dagen:







13/7
Idag så åkte Jonas och Anna hem, eller ja, de skulle till Öland =) Där får de nog bättre väder än här iallafall. Usch!
Vi städade lite, men slappade mest under dagen. Här är Alde med en super söt body:



14/7
Idag så hade vi myspys och sen så var vi bjudna till Hanna och René på fika =)
Underbar god paj, den får du baka fler gånger Hanna;) Längtar til eran lill kommer ut! Idag log Alde väldigt mycket, det värmer massor i hjärtat när man ser och märker hur hon utvecklas.
Dagens bilder på morgonen och förmiddagen:



Här är vi hemma hos Hanna och René



Här är vi hemma igen


Och nu testar vi igen med två filmer =)




15/7 (idag)
Alde är idag 6 veckor gammal. Tiden går ju så fort, vart tog den vägen?!
Hon var jätte duktigt idag och i natt, hon åt vid 00.30 när vi gick och la oss, sen så åt hon igen kl 6! Sen så somnade hon om igen och sov till 10.30...o här har vi henne...hon är världens tröttaste tjej...o sååå underbar!





Idag har vi städat, städat och städat...och packat, packat och packat.
I morgon åke vi nämligen till Öland. Till Farmor Lotta och Farfar Staffan! Det ska bli så kul att få träffas igen, det var länge sen nu, Jag kommer att ha med mig datorn, emn tror inte det blir jätte mycket bloggande, men ska försöka. Bilder kommer jag ta iallafall =) Så uppdaterar gör jag ju alltid. Vi ska sen till Degerfors och vi kommer hem igen den 27/7

Här sover hon under dagen så skönt:


Här är hon vaken och bubblar lite:




Här sover våran älskling så skönt.



Må väl!


Kommentarer
Postat av: tindra-star

hej. varför inte ett namnsmycke med ditt barns namn på?

2009-07-17 @ 23:24:49
URL: http://www.tindra-star.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0