.: Nu är julen slut :.

Nu är vi hemma igen!
Nu har vi kommit hem o slagit oss till ro. Det var jätte skönt att komma hem igen efter alla dessa dagar i Degerfors och Norrköping. Men det har varit så trevligt och kul att få träffa familjen och vänner.

På nyårsafton så var det bara jag, Jens och svärföräldrarna. Vi hade hand om maten och skulle bjuda på lite tapas som förrätt och sedan fläskfilé på en potatisbädd. Hela menyn blev det inte riktigt, Haha. Det blev så mycket tapas så alla åt sig mätta på det, det var super gott så det gjorde ingenting. Den goda maten gjorde vi dagen efter istället. Medans vi var i Norrköping  träffade vi även Jocke och Sara en sväng. Det var super trevligt! Sen så blev det även en stund med John som oxå var på besök i Norrköping. Vi åt på Mc och kikade in på MediaMarct. Det var trevligt det med.
Jag hade så gärna velat träffat Nina och Christoffer, men det blev lite stressigt så det hanns inte med tyvärr. Det tar vi nästa gång!! Eller hur? Har inte så många bilder ifrån Norrköping, men lägger upp dom ifrån nyår:)
Hemma i NorrköpingEgoNorrköpingÄlsklingJag

Jag tänkte skriva lite vad vi fick för fina julklappar. Tack alla söta!
Mamma o pappa - En Soda Streamer!! Med smakextrakt
Jennifer och Josefine - 2 st fina tröjor, halsband, Tacos-uppläggningsfat
Andreas och Emma - Fina vinglas och äggkoppar i rostfritt
Mormor Clary - Fina ljus-stakar och blockljus

Svärföräldrarna Lotta och Staffan -  En filmkamera! Toppen! Med tanke på bebis. Pengar, knivsett, Glas-set med skedar, 2st rivjärn.
Jonas och Anna - En superfin body till bebis (bild kommer)
Farmor Inger - En Skepphults gjutgärnsgryta, fina kökshanddukar, julmuggar, tomtar, Två set med äggkoppar med sked och en liten tallrik,  och en Kosta Boda vinkaraff i förlovningspresent i efterskott.
Tror det var allt. :)

Magen
Ja den växer och frodas må ni tro. Och tur är väl det. Längtar så mycket tills vi ska på rutin ul den 19:e jan.då får vi äntligen se vårt lilla mirakel! Idag är jag i v16 (15+4) Jag har gjort ett litet kollage på magen. Så kan man se hur den växer. Här är en liten översikt:


Annars så mår jag toppen, jag är väldigt hungrig men det är ju bara bra med tanke på att jag inte åt i början av graviditeten. Jag är mycket sugen på citrusfrukter och syrliga saker. Sen är jag inne i en potatis-period med köttgrytor.
Jag är bergsäker på att det blir en lite kille. Men vi får se. Vi kanske ser på ultraljudet snart.
Nu är klockan alldeles för mycket, och vi ska sussa nu.

Må väl!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa.. annars får ni väl komma till Gotland=)

2009-01-06 @ 21:21:35
URL: http://ninatofften.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! Viktigt! Läs min Blogg! Kram

2009-01-07 @ 19:17:47
URL: http://ninatofften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0