.: Morphat :.

Igår satt jag och labbade lite i photoshop, och det var första gången jag morphade! Det gick ganska bra, men jag började med svartvita bilder. Har även pysslat med lite andra bilder =)


Bild 1: Jag / Bild 2: Josefine /Bild 3:NoMatter


Bild 1: NoMatter /Bild 2: NoMatter/ Bild 3: Andreas & Emma

Bild 1: Andreas & Emma /Bild 2: Nina & Christoffer

Nu ska jag labba vidare. Jag ligger med nackspärr och kan inte göra mycket annat än att ligga här med en vetekudde.
Lägger in bilderna sen.

Må väl!




Kommentarer
Postat av: Emma

Så fina bilder så. :)

2009-01-25 @ 19:25:45
URL: http://phobiia.blogspot.com/
Postat av: Jenny till Emma

Tack gumman!!

2009-01-25 @ 20:15:43
Postat av: Nina

Dom där Nina Och Christoffer var två riktiga puddingar om jag får säga min åsikt :D

2009-01-25 @ 21:12:29
URL: http://ninatofften.blogg.se/
Postat av: Jenny till Nina

Hehe.. ja visst är dom! Håller helt o hållet med dig :) Kramz

2009-01-25 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0