.: Labbat i Cs4 :.

Idag har jag haft ont i huvudet. Inte alls roligt har det varit för jag har inte kunnat äta så mycket. Så det blev väl en ond cirkel antar jag. Sen har jag städat lite så det blev fint och rent inför helgen.

När Jens kom hem så la vi oss i sängen o kollade lite på tv, o min lilla snutt somnade, så jag lät honom sova i 2 timmar. Sen så lagade vi iordning lite mat (det behövdes!), kollade på "På Spåret", och sen så har Jens spelat lite spel och jag labbat lite i Cs4. Det var ett tag sedan jag gjorde det, och nu kände jag att det var dags =) Gjorde inget speciellt idag, men de här bilderna fixade jag med:

vi

1: Världens lyckligaste blivande föräldrar =)
2: Förlovningen den 6/9 - 2008
3: Kinnekulle

Nu ska vi krypa ner och sussa.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0