.: Inredning :.

Idag har jag varit och shoppat =)
Först åkte jag till Hemcompaniet och köpte en jätte fin lampa som jag ställde i hallen. Det blev jätte bra, och passade till ek-spegeln som jag köpte förra veckan på Jysk. Sen så köpte jag en liten baby-pläd, den var ljusgul med björnar på =)
plädlampalampa

Sen åkte jag iväg till Jysk. Jag fick äntligen tag i ett överkast som passade perfekt med färgerna i sovrummet. Köpte svarta överdrag till prynadskuddarna som jag lagt på sängen, två st vita plädar som ligger vid fotändan, två st nya bäddset i ljusa färger som jag ska tvätta i morgon. Det var nog allt. Tog lite nya bilder på sängen hur det blev =)
sängsängsäng

Sen så åkte jag till Ica och Apoteket för att handla lite. Så jag kom precis hem när Jens kom hem ifrån jobbet, och då pysslade vi iordning här hemma:) Det börjar bli så fint. Jag älskar verkligen detta med att få inreda!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi ska på ultraljud. Så spännande!! Jag har fått frågor om vad vi har köpt för kläder en sålänge, så jag har tagit lite bilder. =) De första kläderna på bild 1 fick vi av Jens bror Jonas, den är så himla fin!
kläder









Det har blivit lite kläder,sen har vi köpt lite strumpor o så. =)
Nej, nu är jag jätte hungrig!

Må Väl!



Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Va mycket sött ni köpt åt den lille :D Jag ska ner på stan imorgon så kommer säkert hitta något till Nova fast jag får lov att vänta med att shoppa tills nästa löning :D Kramar

2009-01-12 @ 23:38:13
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Jenny till Emma och Nova

Tack, jo det har bivit en del, behöver inte så mycket mer nu :P

Har gjort massa klipp ifrån tradera bland de kläderna:) Ja, de kan jag förstå, det är kul o shoppa, men det blir roligare sen när de vet hur de uppskattar sakerna själva:) Haha, för nu är det vi som gör det. haha. Kramar

2009-01-12 @ 23:43:38
Postat av: Nina

Va fint ni har det=) Jisses va mycket fint ni har köpt till lilla bebisen=) KRAM

2009-01-13 @ 10:38:56
URL: http://ninatofften.blogg.se/
Postat av: Jenny till Nina

Tack så mycket! Det är så skönt att få det lite ljust nu innan sommaren är här =) Ja visst har vi! Massa klipp på tradera! Hihi. HOppas allt är bra med er! Kramar

2009-01-13 @ 16:05:00
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Emma

Massa bebiskläder ni har. Jättesöta! :) Har tittat på en liknande lampa du köpte, dom är jättefina. Du har fått det så fint i lägenheten nu så... :)

2009-01-15 @ 13:49:11
URL: http://phobiia.blogspot.com/
Postat av: Jenny till Emma

Tack så mycket gumman! Ja visst ör den fin! Den finns ju som ens tor lampa med, fast rund som ett stort rör typ:P Cylinderformad. hihi.

Ja tack! Mycket ljusare o så nu, känns fräsht innan sommaren:) Ska bli kul o kolla eran nya lya sen. Kramar

2009-01-15 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0