.: Bort med julen :.

Nu ska allt bort!
Och nu skall det inredas om lite. Lite nya färger och  andra saker ska fram. Jag är väldigt anal med sånt här, och det vet alla som känner mig. Jag har lager på lager med saker, bara för att byta inredning och färger. Men det är bra tycker jag.
Idag har jag pysslat om i sovrummet . Det ska bli mycket ljusare denna gång (igen). Vill ju göra fint innan bebis kommer, och jag har mina planer. Det ska bli färgerna vit/svart/röd. Så jag har bytt lite gardiner och tagit fram lite andra prynadssaker och blommor. Jag har massa kvar, eftersom vi ska köpa möbler till bebisen sen, men det får vänta. Men jag är nöjd än sålänge, men jag tänkter köpa ett ljust överkast med röda kuddar till, men det får bli på måndag.
Så här blev det :
sovrumsovrumsovrumsovrum

Jag har även gjort om lite i köket, lite småpyssel kvar, men så här blev resultatet av gardinbyte och lite andra saker i fönstret:
KökkökkökKök

Magen
Magen den växer och frodas. Jag mår jätte bra, och längtar nu så mycket tills vi ska få se vårat lilla mirakel! Det är inte många dagar kvar nu. Idag har jag kännt bebis väldigt mycket, speciellt efter att jag har ätit och på kvällen. Idag är jag i v 17 (16+3). Jag tog lite bilder.
magenmagenmagen

Idag har jag annars äntligen gjort klart mitt examensarbete. Så snart är denna kurs slut och nya ska påbörjas. Det är sååå roligt. Demenskursen har varit riktigt givande faktiskt. Så nu är den inlämnad och nu återstår bara ex-seminarium på torsdag:) Känns skönt. Nu ska jag och min älskling kolla på en film.

Må väl!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag tycker det är så j''la coolt! Ena sekunden är man 18 och världen har precis öppnat sig, och rätt vad det är så har ens kompisar börjat på sina familjer! Livet är banne mig bra spännande!



Ni kommer bli en underbar familj, den där ungen har det så förbannat bra som får er till föräldrar! Fan vad jag är avis!!! ;)

2009-01-11 @ 01:47:18
URL: http://chroniclesofjocke.blogspot.com/
Postat av: Jenny till Jocke

Ja visst går tiden fort! Det är ju inte klokt egentligen. Tack så mycket vännen för de fina orden. Blir ju tårögd (känslig som tusan nu, men det gör inget).



Ni kommer oxå bli underbara föräldrar, o vi ser jätte mycket fram emot när det är dags för er! Kramar

2009-01-11 @ 02:21:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0