.: Vecka 23 :.



" Bebisen är ca 3 dm nu och närmar sig ett halvt kg i vikt. Nu börjar det bruna fettet produceras. Och musklerna börjar växa till sig ordentligt. Hjärnbarkens celler, vilket är lika med det medvetna tänkandet, mognar. Den stora förändringen nu är framförallt att hjärnan mer och mer lär sig olika ljud. Ni märker säkert också att fostret kan rycka till ganska kraftigt av hårda plötsliga ljud. Tappar du porslin eller liknande i golvet så reagerar säkert den blivande modern och fostret lika mycket."

Jag har tyvärr inte uppdaterat på länge, det händer och har hänt en del. Magen växer iallafall =)
Jag och Jens har firat 1,5 år, det har varit alla hjärtans dag, vi har varit i Degerfors och hälsat på,  jag har varit hos barnmorskan och lyssnat på bebisens fosterljud och hjärta, Josefine har varit hos oss i veckan vilket var jätte kul * kom snart igen!* Nu är det helg och vi myser på som vanligt. Till veckan som kommer ska vi på infomöte hos försäkringskassan, det skall bli intressant.  Vi ska även få hem våran nya bil om allt går som det ska. Vi har hittat en volvo 855 GLT -97. Perfekt innan vårat underverk kommer.
Här är den:


Nu är klockan massor, men jag lovar att bättra mig att uppdatera dagarna lite mer.
Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0