.: Tvätta, stryka och vårkänslor :.

Onsdag

Solen skiner och fåglarna kvittrar, ja veckan har varit underbar. Inte en snöflinga någonstans mer, det är underbart helt enkelt. Onsdagar betyder träff med Hanna =) Som vanligt;) denna gång så gick vi till Magnus Gabriel och åt deras lunchbuffé. Den är så underbar, de har pizza, tacos, soppa, sallad, o sen denna dag så var det kyckling med tzatsiki eller fisk med nån god sås. Mmm..vi satt där med magarna i vädret och njöt. När vi var klara så gick vi och köpte oss glass (köpte en ben & jerry´s glass..mums) och gick till rådhuset mitt på torget och sola oss lite och njöt lite mera ;) Jätte kul som vanligt! När jag skulle gå och möta Jens så fick jag väldigt mycket sammandragningar, det var första gången jag kände att det blev väldigt jobbigt och obehagligt. Men vi tog det försiktigt hem, det var skönt att Jens var med iallafall. Under kvällen så tog vi det lugnt, kollade på hockeyn och åt lite kvällsmat. Vi gick och la oss tidigt och lyssnade på Harry Potter i talbok och somnade väldigt fort =) Vilket var väldigt skönt.



Torsdag

Tvätt och strykdag! Och då menar jag verkligen det, känns inte som om jag har gjort någonting annat. Haha.
Jag har strykt alla bebiskläder, och det tog någon timme, sen hängde jag en tvätt som jag tvättat här uppe, och sen hängde ut alla våra täcken så det fick vädra i solen. Sedan så städade jag lite. det tog typ hela dagen allt detta. Men skönt att få det gjort! När jens kom hem så fikade vi och sedan var det dags för tvättstugan igen :P Men nu finns det INGEN smutstvätt längre, och dessutom så tvättade vi alla bebis sängkläder och lite filtar. Klcokan är bara 20:28 nu, så vi är inte riktigt klara, men nu ska vi bege oss ner i tvättstugan igen och ta det sista. Sen ska vi äta lite kvällsmat och titta på Harry Potter. I morgon ska jag upp tidigt och färga mitt hår tänkte jag, skriver mer då.


Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0