.: MVC och Däckbyte :.

Idag var jag till min barnmorska =) Allt såg jätte bra ut vilket alltid är så skönt att höra. Magen den växer så den knakar.
Här var mina resultat idag i vecka 29, snart v30 =)

Bltr: 120/70
Sf-mått: 28
Hb: 128
Fosterljud: 145s/min
Vikt: +4 kg

Så det var super, jag behöver inte äta något järn, jag ligger mitt i kurvan, bebisens hjärta slår lika fint som vanligt. Det är oxå skönt att jag inte gått upp så mycket. Jag kan fortfarande ha mina vanliga jeans och man ser inte direkt att jag är gravid bakifrån. Så det är lite roligt =)


Efter barnmorskan så åkte jag en sväng till stan, jag var tvungen att ha ett par strumpbyxor (som jag då har under jeans och upp över magen, det blir som mammabyxor då) och sen så behövde jag en ny mascara. Sen åkte jag hem en sväng för att sedan åka vidare för att byta däck. Vi lämna in den så det var smidigt =)
Så nu är det fixat och klart inför våran resa på torsdag.


Nu under kvällen så blev det lite fika och sen hockey! Älskade Färjestad tog det idag med! I morgon gäller det, men jag tror absolut att de tar hem guldet =)
Nu ska vi sova, jag har sovit jätte dåligt nu i två nätter, somnat sent  (3-4:00) och sen vaknat runt 6:00. Ser snart rosa lurviga elefanter som flyger här hemma.... haha...Mina ögon går i kors snart iallafall.


Må väl!


Kommentarer
Postat av: Emma

Var jättenervös i förlängningen, kändes som den aaaaldrig skulle ta slut! :P och så när HV fick en straff, nej, uuuusch!

2009-04-08 @ 09:17:18
Postat av: Jenny till Emma

Ja fy!! Va jätte nervigt jue! Men skönt att de vann, nu har de överläge till 1000 =) Så ikväll är vi bänkade igen. kramiz

2009-04-08 @ 11:01:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0