.: Svettigt Värre :.

Solen skiner som satan och jag är svettig.
Men man ska inte klaga. Man vet ju inte nästa gång det kommer regn så man får passa på :)
Vi ska gå ut o lägga oss i våra stolar på balkongen och lyssna på talbok. Jag lyssnar på en deckare nu som heter
Ett snyggt lik av Peter James, börjar bli riktigt spännande nu:)
Sen ska jag lyssna på Brott av Karin Fossum, hon är en bra författarinna.

Ikväll ska vi dricka lite öl och vin, vi gjorde inte det igår, för vi va så sega och trötta.
Sen ska vi laga lite god mat och njuta av en fin lördag.

Emma, jag tänker på dig!
Jens, Du är världen underbaraste och jag älskar dig mest av allt!

Må Väl!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0