.: Är det så svårt? :.

Gud va jag gnäller..... eller är det bara för jag behöver prata ut om saker och ting?
Varför är vissa människor så hemliga av sig?
Och varför ska jag alltid råka ut för saker hela tiden?
Inte undra på att jag har något tungt i bröstet som aldrig försvinner.
Är det så svårt?!?

Jag tycker att vissa saker man gör är givet, andra gör det tydligen inte det.
Att ha gråten i halsen många gånger är jobbigt, och att jag är kall och stänger av är inte konstigt
efter så mycket skit jag varit med om. Min mur har inte riktigt rasat ännu har jag märkt.
Ibland har jag svårt o prata och ibland så flyter det på.
När ska jag kunna få känna en lugn ro i min kropp?

Nepp..Nu ska jag äta.

Må väl!
Pöss




Kommentarer
Postat av: Sötsak

seriöst tjejen, jag började gråta när jag läst dessa rader. could you get out of my brain? Det är sjukt hur du beskriver dig och lyckas tyda det jag aldrig kunnat sätta fingret på hos mig. jag hoppas att du finner all lycka du förtjänar!

2008-06-01 @ 12:27:45
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0