.: Alea iacta est :.

Ja, nu är det bestämt. Jag kommer inte ångra mig.
Jag mår redan bättre och min själ känns lättare.

Varför gör man saker som inte känns rätt för en själv, utan man gör saker för andra?
Så ska det ju inte vara, man ska ju må bra. Man lever ju bara en gång... Då ska man ju verkligen
ta vara på all tid man har och göra till det bästa. Det har jag kommit till insikt med nu.
Så nu blir det så här, och sedan får man se vad som sker.

Snart ska vi hem till lilla Degerfors, det är begravning på fredag för min älskade gammelfarfar.
Det kommer kännas tungt, men nu får man ett avslut och man kan säga farväl på ett annat sätt.
Det ska bli skönt att komma hem och krama om familjen.

Nu ska jag göra lite frukost till mig och Jens
<3

Må väl!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0