.: Del 2 :.

Lördagen
Mamma, pappa och min lillasyster Josefine kom på besök. Alde fick ett vitt bord med två små stolar i present, TACK!
Vi fikade lite och sen så åkte vi till Spikens fiskeläge, där passade jag på att köpa min goda kallrökta lax, för 170 kr..haha...det kostar att ligga på topp ;) Det är helt klart värt varenda krona för satan vad gott det är!
Vi var där ett bra tag, jätte skönt ute när solen väl var framme. Sen så åkte vi hem, åt pizza på kvällen och hela dagen var jätte trevlig!
De åkte hem runt 19.30, och vi gjorde Alde klar för natten. O hon tvärsomnade, för det blev inte lika mycket sömn under dagen som hon brukar få. Jag och Jens tittade på film och hade myspys resten av kvällen.

Morgonen


Morfar sätter ihop Aldes nya möbler, o hon vill vara med och hjälpa såklart!


Sådär!


Provsitta måste man ju göra, Mormor hjälper till lite :)


Sen gick vi ut till bilen, tog lite bilder medans vi väntade på Jens.




O här kommer mamma och pappa med deras läckerbit!
(Klicka för större bild)

Sen bar det iväg :)

Det som är extra roligt med att vi åkte hit denna dag just att för exakt 1 år sen, så var vi här. O då låg Alde i magen, det var på en lördag, mamma och pappa skulle vidare till en crusing i Mariestad (o det skulle de idag med). O just då så kände jag extra mycket i ryggen och magen var stenhård hela tiden, och då sa jag att nu händer det saker, och var säker på att vi snart skulle åka in. Alde hickade i magen och alla kände på hur hela min mage hoppade. O nog hade jag rätt, på tisdagen åkte vi ju in och på onsdagen kom hon till oss.
Där fick ni höra en liten fin historia om trippen dit för ett år sedan, nästan exakt på årsdagen =)

Alde somnade i bilen, det var tid för att hon sov. Men väl framme så var det en viss dam som INTE ville sova. Nej nej...var ju så mycket att se!

Lite vyer



Moffa kör!

La Familja



Sitter hos morfar, och sen hamnar hatten på sniskan. SÖTNOS!


Moster Josefine är ute och går med Alde




Här är mina darlingar, påväg hem =)

Vi hade alla en underbar dag, tack för allt!!!
Jag älskar er!

Så! Jag hinner tyvärr inte med mer! Får skriva om morsdag i morgon =)
Får ta lite itaget, det är som sagt MASSA att göra!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

många härliga bilder :D

2010-06-03 @ 21:46:12
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0