.: Annonser :.

Idag har jag fixat och donat.
Har skickat in annonser på Alde, en i våran Lidköpings tidning samt en tidning i Degerfors/Karlskoga =)
Så här blev dom, och håll utkik!

Den här hamnar i KarlskogaKuriren den 3/6 på hennes födelsedag


Och den här hamnar i Nlt den 2/6


Kolla vad jag satte in igår...

På blocket, Vi har ju ställt in Aldes bord med stolar där nu och hon börjar ju bli en stor tjej för skötbordet. Vi har en dyna på golvet eller så står hon upp och vi tvättar rent över handfatet. Så vi fick det sålt, kommer sakna det, men det blir nog ett lite enklare sen till syskon. För det ska ju inte stå i hennes rum sen.
Jag köpte ju det där skötbordet på en rea, tror jag bara gav 300 kr för det (hade väl kostat 1500) Så jag hade mega tur verkligen, o det bklev budgivning och hamnade på 800 kr, så vi tjänade lite på det =)
Bild kommer sen på hur det blev i Aldes rum =)

Nu ska jag sola!
Later on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0