.: Trött, Tröttare Tröttast :.

Ja så känner jag mig just nu...o snart är det dags att krama om kudden lite.
*gäääääääääääsp*
Åh, kom på att det inte är bäddat ännu, jag slängde allt i tvätten idag...suck och stön.
Jens får hjälpa mig sen :)

Jag kör en liten snabbis, för som sagt så har det varit mycket idag trots att vi har varit hemma.

¤ Alde vaknade kl 6
¤ Jens gick till jobbet kl 7, Alde fortfarande vaken men lite trött
¤ 7.30 står hon och hoppar på mig och sjunger lite glatt (försöker hon väcka mig tro?
¤ 7.32 mamman är vaken...men otroligt trött. Alde är piggast, Piggelin?
¤ Vi ligger kvar i sängen och myser till säkert 8.30, kollar på The Voice och busar
¤ 9.00 dags för gröt
¤ Jag börjar att städa och damma lite smått medans Alde leker
¤ Alde somnar ( i sin säng) och sover mellan 10-12
¤ Jag städar under tiden
¤ Alde äter lunch lite efter 12
¤ Massa bus, Alde älskar dammsugaren, springer efter den och gormar/sjunger
¤ Alde sover mellan 15-17
¤ Jag städar klart...pust
¤ Hanna kommer kl 17, mitt när Alde äter mellis.
¤ Sen kom Jens hem, han tog Alde och Hanna klippte mitt hår. Tack gumman!
¤ Sen åkte vi till Öb, handlade nya hantlar och sen ett par stavar :)
¤ Sen solade vi lite solarium
¤ Sen åkte jag hem, ammade Alde för kvällen, hon somnade som en stock idag med. Sötunge!
¤ Kvällsmat och nya Beckfilmen (Vi skulle ha sett den för längesen, men OS kom ivägen;) )

Bilder i dagens följd:





Pillar lite...spännande!







De tar bort massa snö som de ska forsla bort någonstans.
O sen är det våran bil som står där nere med =)


Alde vaknat efter en 2 timmars tupplur


Lunchtider...


Min mat...


Mellisdags..




Avlsutar med en kvällsmatsbild....
Hemmagjord hamburgare och sallad =)


I morgon är det en fullspäckad dag! Vägning, tandläkaren på morgonen, handla, sen kommer min mamma, pappa, min minsta lillasyster och min mormor hit och hälsar på :)
Hörs i morogn,

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0