.: Trist :.

Jag kommer att vara trist en liten stund.
Jag orkar inte alls att blogga nu, jag har en dotter som är väldigt kinkig och mammig (tänder och vilja bla) ocj kräver all min vakna tid och den tänker jag ge henne. O idag satte jag in en kopparspiral och den har redan gett mig mensvärk och vi får se hur det blir dom kommande dagarna.

Så jag kommer vara lite off denna vecka, på torsdag åker vi till Öland över påsk och det ska bli så roligt!
O helgen efter det fyller jag 25, så det blir m ycket nu ett tag fram över.
Jag ska försöka få in lite bilder senare ikväll om tiden finns. Jag ska först möta Jens så ska vi kolla på det nya golvet som de ska lägga i vårat kök och sen måste vi handla för veckan.

Men jag åter kommer med bilder iaf!
Hoppas ni händer med i min blogg ändå även om jag segar. O jag ska ta igen alla bloggar sen som jag följer, men just nu finns inte tiden att läsa som heller.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Hej!

Kommer att sakna att läsa din blogg men förstår att du prioriterar att ta hand om lilla Alde!

Hoppas du mår bättre snart och att du slipper den där envisa mensen.

Ser fram emot bilderna sen :)

KramKram!

2010-03-29 @ 16:53:26
URL: http://mammatillnova.bloggplatsen.se
Postat av: Helen

Klart du ska prioritera Alde först :D.

Hoppas att det ger sig och att du kommer må bra på spiralen :D

Grattis i förskott och en riktigt glad påsk på er :O).

Kramar

2010-03-29 @ 20:25:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0