.: Seg Dag :.

Idag är jag seg och lite trött. Alde har härjat runt som vanligt om inte ännu mer, och mammig är hon med. Man ser när hon har ont för då blir hon sådär sött ynklig. GoUnge!

¤ Idag vaknade hon 6.30, välling och gos i sängen till 7.30
¤ Frukost vid 9 tiden
¤ Alde sov mellan 10-12, då dansade jag Zumba och styrketränade lite.
¤ Lunchdags vid 12.30
¤ Bus och lek hela dagen, och sen somnade Alde igen vid 14.30 tiden och sov till 16.00
¤ Mellis och ännu mera lek.
¤ Jens kom hem vid 17, jag går ut och går och handlar
¤ Mys med familjen och sen kvällsmat.
¤ Alde somnar vid 20.00 (andra dagen i rad att vi bara behöver lägga in henne så stensomnar hon)
¤ Blogg och sen sängen!! (Jenny är trött)

Pics..
Morgonen/ Förmiddagen



Bus och  lek




Jag stekte upp en påse kycklingfilé, som jag skar ner och kryddade när jag stekte. Den ska vara till min sallad på kvällarna nu. Måste variera lite :)

Det blev till 4 stycken sallader :)


När alde vaknar så hittar man henne alltid så här, glad och hoppar upp oh ner.
Man kan inte göra annat än att le.





Alde äter lite mellis, hon var så glad och skratta så högt så hon kiknade. Älskade unge!






Min kvällsmat :)

Nu ska vi sova :)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

sv: Vet inte när jag börjar. ! Ska börja så smått iallafall. Hoppa in på helger och kvällar. Pratade med sambon igår och han kunde inte ta ledigt samma dag om dom ringer in mig. Men hoppas jag får timmar, då kan han nog ta ledigt. Ska bli så skönt med en extra slant i plånboken.. längtar !!



KRAM

2010-03-23 @ 09:40:27
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilken glad liten skit du har :O). Hoppas tänderna kommit igenom nu, så hon slipper ha ont.



Jo tack Tindra mår bara bra, har lite jobbigt med sina tänder oxå precis som för er, men såg igår att nu har en, av dom två som är på gång nu, kommit igenom så blir det nog lite gladare miner även här igen :O).



Hoppas ni får en bra dag.

Kramar

2010-03-23 @ 09:48:45
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Kul :) Ja nu har jag mycket att ta igen!



Det går sådär med vikten just nu, förra veckan var jag ju som sagt inte hemma så då gick det inte lika bra att hålla sig till nutrilett och den här veckan har man fått mensen.. men vi har sagt att vi ska börja lite smått med gi mat nu och äntligen lägga nutrilet åt sidan. man kan ju inte hålla på med det för länge, vilket det känns som att vi redan gjort.

usch vad trött man är på det nu :P

Hur går det för dig? Tänkte kika in din andra blogg strax :)



KramKram

2010-03-23 @ 15:56:28
URL: http://mammatillnova.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

sv: Ja, ska sluta med ammningen på dagen. ! Kvällen tror ja hon klarar sig någon timme, men natt går inte.! Så ska börja arbeta dag och kvällstid. Så får vi hoppas de går bra. Annars får mannen köra med henne till mig, arbetar i smma by och som assistent, så de ska nog gå bra om de blir kris. :-) Usch, ja dom lågbudget dagarna hoppas ja slippa ta ut.. ! kram

2010-03-23 @ 16:52:07
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0