.: Promenad & Lek :.

Gör en kortis...är så trött och kroppen hänger inte med...och vi ska inte tala om huvudet!
Haha.

¤ Aldis vaknade en sväng vid 4 och var så ledsen
¤ Somnade om direkt och sov till 7:10 och då blev det välling
¤ Vi låg i sängen en stund tills kl 8.30, lekte och kollade på tv
¤ Gröt och smörgås kl 9.30
¤ Alde somnar runt 10.15
¤ Jag plockar och donar, pratar med mammsen i tele, äter frukost.
¤ Alde vaknar igen vid 12 tiden och vid 12.30 var det dags för lunch
¤ Jag slänger i mig lite mat och sen åker vi hem till Elin och Julia
¤ Vi går en promenad i lite över en timme, sen gick vi in. Flickorna lekte för fullt och de verkar trivas väldigt mycket med varandra. De är så söta tillsammans! Vi sitter och tjötar och har det trevligt. Tack för en skoj dag!!
¤ Vi åkte hem lite över 17 och kom hem precis när Jens kommit hem.
¤ Jag överlämnar damen och tar en kortis promenad och går och handlar o hämtar ut ett paket på posten.
¤ Alde äter middag med pappa under tiden och när jag kom tillbaka var det fullt bus hemma.
¤ Alde var så trött så hon somnade när Jens gett henne välling, i hans famn! O det händer ju aldrig, så då kan man kalla henne trött. Han bar in henne och hon fortsatte att sov ahela tiden. GULLUNGE!
¤ Vi åt lite kvällsmat och nu har jag bloggat massa och snackat med lite folk :)
¤ Snart blir det att stupa i säng ;)

Bilder i ordning:
Frukost/lunch




Sötnosarna Alde och Julia




Köra bil skulle de göra båda två oxå...


Massa roliga leksaker...





Hemma, Alde äter på påsen...



Avslutar med min kvällsmat ;)


Nu är jag jätte trött. Imorogn ksa vi nog vara inna och leka och ta det lugnt. Jag går ju ändå ut på kvällen och går lite med stavarna:)

Hoppas att ni alla som läser hade en lika bra dag som jag.
Skriv gärna en rad vilka som läser och följer min blogg. Det vore roligt att se, och länka gärna till eran blogg om ni har någon.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

e ju ignen expert, men kanske kan va så att du förut hade väldigt lite muskler i kroppen o därför genom att gå o träna hemma bygger en del muskler o muskler väger ju som vi vet mer än fett, därför kanske du gör av med fett men bygger mer muskler istället... och vågen är bara blä...måttband =)!!!! där ser du ju det riktigt braiga resultatet...varje 0,5 cm i minskning är ju superbra !!

2010-03-17 @ 10:52:04
Postat av: Maria

Jag läser varje dag :)

2010-03-17 @ 14:17:46
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag läser ju så klart ^^

I mån av tid, vi ses ju så sällan tyvärr så då är det ändå intressant o se hur ni har det lilla familjen Sjöstrand/Axelsson ^^

Saknar er massor!

Puss o Kram

2010-03-23 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0