.: Mamma-grupp med tröttisar :.

Rätt trött och seg idag...

¤ Idag vaknade Alde 6.30
¤ Låg i sängen till 8 och kollade på The voice
¤ Alde åt gröt och smörgås, o jag fick i mig lite frukost med
¤ Jag gjorde mig iordning
¤ Gick ner till bilen 10.30 och mötte Elin som skulle följa oss till Anna
¤ Mamma-barn-träff. Blev bjudna på mat och lite fika, och flickorna lekte så sött
Alde sov dock ingenting knappt, sö hon var sååå trött när vi åkte hem.
¤ Var hemma runt 15, hon somnade 15.30 och sov i ca 2 timmar
¤ När hon vaknade så hade vi en gring och ledsen bebis...
¤ Blev liiiite bättre senare, men hon var VÄLDIGT känslig...
¤ Kvällsmat för oss och Alde somnade runt 21 idag.
¤ Alde sover mycket oroligt...

Bilder från dagens bravader
Alde på morgon-bus-humör


Innan frukost


En halv sådan och en banan bidde det för mig


Redo för att åka



Hemma hos Anna och Arwen
Här leker Alde, Lisa och Arwen




Söta Julia är lite nyvaken :)


Arwen tog sig en tupplur

O Alde försöker ta eller dela med sig av leksaken...jag gissar på det första påståendet...


Lisa vann kampen om den gröna bollen :)






Hemma när pappsen kommit hem och Alde var nyvaken


Min kvällsmat :) MUMS!


Som jag skrev så sover Alde mycket oroligt och är ledsen. Ont av tänder kanske? Det har vi ju sagt så länge så man vet ju aldrig. De kommer när de kommer, tycker synd om henne bara!!

Nu ska jag blogga lite i min viktigaste.blogg.se
I morgon kanske jag är lite mer pigg på att blogga...nu är jag bara trött.

Må väl!






Kommentarer
Postat av: Margona

Ja de e svin skoj:) Så nu är de inskolning på hemtjänsten, har jobbat inom vården förut med dock inte hemtjänsten så de e lite ovant, men dagen har gått super bra!:) Varit jätte roligt!:)



Idag fick Thomas vara pappaledig, men som imorgon så ska Freja vara med farmor o farfar;P



Annars så är de bara bra med oss med er då?

Du jag har inte vågat ringt än, men ska, men har kommit i kontakt med massa andra iaf:)

Kramar

2010-03-09 @ 20:39:57
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/
Postat av: Gabriella - Mamma till Alicia

Hej! Ville bara säga att jag tycker du är duktig som har diciplinen att låta bli nästan allt gottit och träna så pass mycket. Kan du ge med dig lite av den motivationen tro? :)

Sen ville jag fråga om du kunde ta reda på var din kompis köpt gosdjuret fullt av bollar? Har letat efter liknande nämligen.. Kram kram

2010-03-09 @ 21:13:11
URL: http://delabellavita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men precis! Det ser verkligen jätte gott ut.

Väldigt skönt att man kan äta det man gillar och ändå nyttigt och gå ner i vikt :)



Ja det känns kul att man börjar kunna ha sånt man inte haft sen innan graviditeten.

Men det sitter inte riktigt bra ännu, men snart så! :) Jag har gått ner 12 kg sen vi började :)



Ja eller hur. Annars brukar det vara riktigt svårt på helgerna att hålla sig ifrån något gott till teven men det gick bra nu :)



Vad tycker du om naturdiet shaken? Jag tycker den är så mustig :P så mig föll den inte i smaken. Tycker du den var god?

Raspberry & Pomegranate smoothie är annars ett tips :) Den är jätte god! Fast det är nog lite mera kcal i den än shaken.



Jodå Novis mår fint! En tand är påväg upp så ibland märker man att hon har ont men annars så är det bra.



Hur är det med eran lilla sötnos? Det är säkert för att det är tänder som är påväg upp som du skrev, att hon är ledsen & orolig. Det där kan ju dröja så länge!



Kramar

2010-03-09 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0