.: Fredagen :.

¤ Jens var ledig (Älskar)
¤ Alde vaknade runt 7 tiden
¤ Välling och gos i sängen till 8.00
¤ Frukost (Alde äter sämre för varje dag)
¤ Alde somnade vid 10
¤ Jag åkte iväg till HemCompaniet och köpte ett väggord, sen åkte jag och solade. Testade ett stå-solarie, det kan jag rekomendera, slipper vita fläckar och den tog mycket mer under en kortare stund (8 min motsvarar 20 min liggande) Sen hämtade jag ett paket med mina nya solglasögon som jag vann på tradera.
¤ När jag kom hem så hade Alde precis vaknat, lunch efter en stund
¤ Massa bus och lek
¤ Jens och Alde går på en långpromenad och jag kör Zumba i en timme
¤ Mysfredag med lite mat från donken :) O lite Tv på detta...
¤ Film: Percy Jackson. Helt okej film, det finns 5 st böcker så antar att det kommer 4 fimler till. Vi blev lite besvikna på effekterna, men helt okej var den.
¤ Slocknade vid 00 tiden...

Pics...
Frukosten





Väggordet- Carpe Diem
Vi vet fortfarande inte hur vi ska ha det, men nu fick det bli såhär till en början.
en tavla på den nyblivna familjen och sen två ljuslyktor. På de andra två byråerna vet vi inte hur vi ska ha, förslag? blommor eller nåt kanske?



Vad tror ni? (gammal bild) Men de två på sidorna har vi inget på. Det kanske ska vara cleant?


Aldes favoritleksaker


Mellis




Kvällsbus



Alde sov jätte oroligt inatt...Jäkla sega tänder. Stackars våran lilla prinsessa.


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!!

Har inte varit inne på ett tag nu, då det varit fullt upp här med allt mellan himmel och jord.

Bissingarna kommer, jag lovar!! Wildas tänder har ju segat sig, men när de väl kom, då fick vi en hel tandinvasion av dem!

Tänker på er!! kramar

PS. Tips på hyllan. Ha den som den är...eller flytta upp orkidén. Ds

2010-03-20 @ 19:25:59
URL: http://annsfamily.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: Sorry att det tog ett par dar innan jag svarade på kommentaren :)

Just nu bor vi ganska trångt :) Vi bor i en 2:a men letar efter större.

Nää, inte utbildad och söker inget speciellt, men har jobbat i affär innan och suttit i kassan så söker ungefär liknande jobb.

2010-03-20 @ 19:57:41
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Jag har faktiskt gett upp de där med ammningen med Leia. Tror hon kommer sluta en dag när hon själv vill. Orkar inte tvinga henne att sluta! :-) Är för snäll för det... ;) Hon ska få vad hon vill ha så länge hon kan!! Jag överlever..



Ja, loppisen va jätte rolig..



fina väggdekorer. :) KRAM

2010-03-21 @ 00:53:56
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

sv:Det är här i Skurup. Ett sommarjobb inom LSS :-) Hoppas verkligen att jag får något. !! Kram

2010-03-21 @ 21:17:28
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

sv:Det är här i Skurup. Ett sommarjobb inom LSS :-) Hoppas verkligen att jag får något. !! Kram

2010-03-21 @ 21:17:45
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0