.: Bilder :.

Här kommer lite bilder från alla dagar som jag inte bloggat om.
:)

24/3




Hemma hos Hanna, René och Embla





25/3

Ska sova...



Nyvaken...



Nöjd?


Godnatt!


26/3
Tv:n är rolig!



På väg till Degerfors


Mellis i bilen


27/3
Nyvaken hemma hos mormor och morfar :)

Moster Josefine lär Alde att spela lite



Lite middag


O vi ska äta tacos!



28/3
Frukost :)

Stora tjejen!



Dags för att åka hem igen!


Det var mycket mer snö i Värmland än hemma i Lidköping...


29/3



Jag ringde in 9.30 till min bm och skulle prata lite om preventivmedel. Jag har ju ätit minipiller sen Alde var ca 3 månader och jag trivs inte med dom helt. O nu har jag ju slutat att amma så jag ville höra mer om kopparspiralen.
10.30 fick jag en tid lite hastigt och lustigt, men det är skönt att få det gjort.
Så nu är jag lite off, för mår inte så där vansinnigt bra måste jag erkänna, men det går ju över det med som allt annat :)


Åter kommer snarast, och tack alla ni för era varma kommentarer!
Kramar till alla mina läsare!
I´ll be back soon♥

Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Jag har hormonspiral och den är super bra. ;) innan Leia kom hade jag den i ca 3 år utan problem ;) Fina bilder på Alde... KRAM

2010-03-30 @ 16:49:20
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0