.: Bilder från Helgen :.

Lördag
¤ Jens hade sin sovmorgon
¤ Massa bus och lek med Alde
¤ Jens mamma och pappa kom vid 13 tiden
¤ En kortis promenad med den nya vagnen :)
¤ Mys och slappar resten av dagen och kvällen

Bilder..
Alde på morgonen, hon är så söt i hennes små trosor. Hon ser så stor ut :)

Kläderna på...

Äter smörgås

Alde jagar en flaska och hittar andra saker på vägen...

Pappa vaknade ( han har ett sugmärke på huvudet, han lekte med Alde dagen innan och satte en blomma på huvudet som har en sugpropp på sig) Så jag har inte misshandlat honom....

Alde leker lite...






Söndag
¤ Jag fick sovmorgon, men sov dock bara till 9....ryggen....morr
¤ Slappar och tar det lugnt, Lotta och Staffan leker för fullt med Alde och inhalerar henne så de klarar sig ett tag tills vi ses igen
¤ Jag ligger lääänge i sängen och läser en bok. Det var länge sen!!!
¤ Medans de går på en promenad så läser jag vidare, det är inte varje dag jag gör så och unnar mig rejält. Det var underbart!
¤ De åkte hem runt 16 tiden
¤ Jag går ut och går 1 timme på kvällen med mina stavar (såå skönt, massa egentid idag blev det verkligen. Vi får passa på när våra föräldrar kommer och hälsar på, för alla bor ju så långt bort och barnvakt har vi ju aldrig här hemma)
¤ Massa goch och mys resten av kvällen

Bilder...
Alde äter mellis



Alde provar min mössa när jag kommer hem


Så såg våran helg ut i korta drag, blev inte massvis med bilder. Men lade upp ett par av dom iallafall :)
Ska skriva nu om hur denna dag varit.

Later on...

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: jodå, planer har vi på syskon till Alicia, men när det blir vet jag inte :) Vi vill först hitta en större lägenhet och sånt.



Nää, jag är arbetslös men söker för fullt efter något, Hoppas att jag får något snart.



ni då? fler bebisar på väg? Vad ska du göra efter att mamma ledigheten tagit slut?

2010-03-16 @ 06:34:06
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0