.: Våran Lördag :.

Bilderna får prata mycket för denna dag
Det var Jens tur att få sovmorgon, så det var jag som gick upp med gullungen runt 8.30.
Bus och lek som alltid och inleder dagen med en portion gröt med en smörgås till.


Sen så diskade jag o plockade iordning i köket medans gumman satt o lekte lite. Sen så satte jag på kaffe, och sen bytta jag om på Alde. Hon skulle ju oxå va lite finklädd idag minsann! Vi skulle ju fira alla hjärtans idag♥
Här är gummsan klar...



♥ Sen målade Alde en teckning åt mamma o pappa på alla hjärtans dag ♥


Sen gick vi och väckte pappa, han fick sovmorgon till 10.30 =) Vi gjorde iordning lite frukost men först skulle vi ta lite Alla hjärtans dag bilder på Alde till er...
Så här blev dom Orginal, ska göra klart dom tills Alla hjärtnas dag :)





Under tiden mamma och pappa åt så flög Alde lite på golvet :)



Sen gick Jens iväg och handlade, och jag la gumman så hon kunde sova ett tag. Jag städade lite, gjorde mina övningar o pysslade lite inför kvällen. Sen kom gubben hem med dessa.. han ställde dom bara på bordet o sa ingenting...älskar dig sååå mycket!!


Sen satt vi i soffan en stund, jag duschade och började göra mig iordning. Sen vkande Alde o ville vara med o leka lite =)
MIIIIIN

Godingen nyvaken o glá



Så här brukar hon göra, backa in mellan Jens o massa kuddar...busunge!


Man blir trött av att busa!


Nu var jag klar inför kvällen :)



Mor och dotter-bus





Sen blev pappsen klar, min snygging! Gos, mys sen så skulle Alde ge pappa teckningen som hon målade när han låg o sov. Jens blev så glad!
Pusskalas





I väntan på vällingen...


Medans Alde åt välling så gjorde jag iordning förrätten :
En varsin kall folkis och lite god ölkorv =)


Hela familljen


Sen var det dags för lilla gumman att sova. Vi la henne kl 20.00, o hon somnade 10 minuter efter. Det går bara bättre o bättre för varje dag. Nästa vecka så ska hon även få sova under dagarna i hennes säng. för annars så vilar hon i våran. Får se om det går bra det med, men det tror jag :)

Sen var det dags att börja laga iordning lite mat. Vi kollade lite smått på melodifestivalen oxå samtidigt, o allt var bara magiskt. Det kändes verkligen så men jag visste ju vad som skulle ske.
Då var det dags för lite mat :) Dukat upp fint och det doftade underbart! Det blev en variant av Black And White :)
När jag gick in i köket så stod spelet på bordet som jag velat haft länge! Little big planet, det var från Alde sa han. SÖT!



Vi satt o åt länge, sen skålade vi lite och pratade. Sen började jag bli allt mer o mer nervös. Jens såg att det var något men jag höll masken. Jag gav honom et fint kort där jag hade skrivit om hur mycket jag älskar honom och om hur stor min kärlek är. Sen bad jag Jens att öppna champagnen och hälla upp, vi skulle skåla innan vi skulle gå ut till v-rummet för att se på skidskytte. Då tog jag fram asken...och han blev jätte glad och sa ja direkt.
VILKEN LYCKA!


Sen fortsatte kvällen ute i soffan. Massa mys, kramar och pussar.
Världens lyckligaste...


Så såg våran Lördag ut.
En dag att minnas...

Skriver mer om söndagen ikväll sen, och sen såklart om måndagen med =)
Later on...

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

åh så underbart! vad glad jag är för eran skull :) vad mysigt! jätte fina kort!

förstår att du måste varit väldigt nervös innan :)



du har en väldigt fin familj :)

2010-02-15 @ 13:51:59
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Vilka söta foto. ! Ni är en fin familj.. Såå kul att ni ska gifta er. :-) GRATTIS igen. hehe. Vilken mysdag ni hade igår.. :-) KRAM

2010-02-15 @ 14:52:37
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Grattis! Söt liten tjej ni har :)

2010-02-15 @ 15:31:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Jag heter Josefine

Vilken romantiker! :) Myspys, så sött.

Nu har ni något att se fram emot! Tillsamman.. Gråa hårstrån.. Skrynkliga i erat face.. Rullator.. Lycka till! Ser också fram emot bröllopet.. Du kommer bli så fin i bröllopsklänning! Och Alde springer runt med en liten liten bukett kanske i handen.. Och Jens måste odla skägg och mustach igen ^^ Hehe.. Puss!

2010-02-17 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0