.: Vägning :.

Idag är det fredag....det innebär vägning. Men eftersom jag vägde mig först på tisdag morgon, så har det ju inte gått en vecka.

Vecka 8
Tisdag morgon: 81.4 kg
Fredag morgon: 80.4kg
- 1 kilo exakt.

Jag är nöjd, men jag ska inte frossa idag som belöning. Då får jag bara dåligt samvete, det kanske blir en liten chokladbit. Inget annat :)
Jag vill ju så gärna hålla det här, och att det fortsätter i samma takt. Då är nog inte 1,5 kg i veckan omöjligt heller.
Nästa vägning blir nästa fredag.

Skriver senare igen, ska skriva klart om ggårdagen med. Ska iväg in till stan, handla lite, hämta ut Aldes album som är klart (spännande) och sen ska jag iväg och sola med Hanna :) Ska bli skönt.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul grattis=D

2010-02-26 @ 10:38:23
Postat av: malin - mamma till nova ♥

underbart :) det där kommer du klara galant tror jag!



vad är det för album du ska hämta ut? :)



2010-02-26 @ 10:59:51
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0