.: Update från igår :.

Jag orkade verkligen inte skriva mer igår, men jag får fortsätta nu ist =)

Alde vaknade ju runt 12, hon lekte lite först och sedan var det dags för lunch.


Det blev Skärgårdsgryta, jag tror att den hette så :) Lax, ris med morötter.

Min lunch: Rödcurrykyckling-gryta med kokta grönsaker till =) MUMS!


Efter maten lekte vi lite som alltid. Alde har ju älskat att stå länge nu och klänger och far runt i soffan. Men nu på senaste tiden ska hon stå själv (tror hon). Hon släpper allt och hoppas på det bästa...TOKA!




Alde somnade och sov i ca 40 minuter bara...UNGE! Man märker ju på att hon är så trött, men ändå ska hon trilskas med att försöka hålla sig vaken. Hon var ju inte ledsen eller så men hon blir ju lite mer kinkig.
Mallgroda!



Sen kom Jens hem, vi åt lite kvällsmat.
Det fick bli min tonfisk idag igen, sallad och sen sharonfrukt till efterrätt :)

Tokungen ÄLSKAR sin gåstol just nu, men dessvärre så ska hon pilla på allt och helst ta ner alla saker. Äta på gardinerna lyckades hon med...
Här springer hon fram och tillbaka och ställer sig mitt framför tv´n ett par gånger när vi tittar på curling...



Alde fick välling och sen så somnade hon runt 20.15, hon var JÄTTE trött. Inte så konstigt med tanke på hur lite hon sovit.
Vi kollade på OS, jag var oxå jätte trött så jag orkade ju inte blogga...som ni säkert märkte ;)

Dagens skörd:
Frukost: Keso + en skivad banan + ett glas minimjölk ca 230 kalorier
Lunch: Min rödcurry-kyckling-gryta med kokta grönsaker ca 250 kalorier
Kvällsmat: Tonfisk med isbergsallad och gurka ca 150 kalorier
1 st sharonfrukt: ca 70 kalorier
1 st banan: ca 104 laorier
10 st Viktväktargodisar : ca 41 kalorier
Totalt: ca 845


Nu ska jag börja skriva om hur denna dagen har varit.
Later on....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0