.: Tröttisar är vi allihopa :.

Jens kom hem något senare än vad han brukar, men han hämtade våran bil som ärlagad och fin nu=) Så det är skönt, och vi har äntligen tillbaka vagnen! Han kom hem med lite Mcdonalds, det satt fint det...för jag hade inte ätit sen kl 10 i morse....Dumma Jenny!
Här sitter Alde på golvet och är helt inne i ett tv-program...jag fick knappt kontakt med henne..haha




Sen blev det pyjamastajm och lite bus innan sängen.
Här kittlar jag Alde lite...

Alde somnade 20.30 idag, och det gick jätte bra idag med för henne att somna. Hon är så duktig!
Veckan är fullspäckad, det är rätt skönt det för förra veckan gjorde vi inte många knop. Skönt att variera lite.

¤ I morgon, tisdag, ska vi först på 8månaders kontroll. SPÄNNANDE!
Sen ska vi träffa Hanna och Embla och gå till Öppna förskolan (som vi inte varit till på länge, för länge!)
¤ Onsdag ska vi till bvc och träffa föräldragruppen, vi ska prata om olyckor och säkerthet i hemmet
¤ Torsdag ska vi till fotografen och ta den andra omgången av tre. Ska bli så roligt!
¤ Fredag, kankse träffa Hanna och Embla, mysa med familjen sen på kvällen för då är det Helg;)

Nu ska vi spela lite och sen hoppa i säng, återkommer i morgon men då skriver jag när vi är hemma på kvällen sen.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0