.: Trött :.

Alde sov en bra stund förut på dagen, typ mellan 11.20 till 13.45. Sen fick hon i sig lite lasagne och lite fruktpuré till efterrätt. Sen drog vi iväg till Hanna och Embla.
Här är vi på g i hallen...Alde har på sig de nya skorna såklart =)



Sen åkte jackan på nu när vi skulle åka :)


Vi var där ett par timmar. Var jätte trevligt som vanligt :)
Sen åkte vi hem, lagomt till att Jens kom hem. Massa bus och lek blev det ju såklart. Jag och Jens åt de goda semlorna, mums! Alde satt i hoppgungan en sväng, det var jäääätte länge sen o hon tyckte inte alls om o sitta där nu..haha...tro de ja! För hon kom ju ingenstans...gumman då!

Det här är ju myyyycket roligare!



Tills hon ramlade, satte sig på rumpan o slog i bakhuvudet. Lilla älsklingen, det skär i hjärtat när hon slår sig och gråter. Men som tur är så går det fort över och hon vill stå igen för att hon redan har glömt bort vad hon nyss gjorde. Tur är väl det!!! Bulor och åter bulor får man nog vänja sig med ett tag framöver...
Fångade visst landningen...Lilla gumman!

Sen blev det kvällen. Vällingen var avklarad och pappsen tog på pyjamasen som vanligt.
Alde äter alltid på mitt halsband, här försöker hon få tag i Jens kedja....




Alde somnade i sin säng idag med. Hon var jätte trött, men hade lite svårt att komma till ro. Men till slut så=) Så runt 21 blev det idag med.
Jag har varit vaken sen 6.20 idag, sprungit med Alde på höften till fotograf, på stan, till campus, in o ut i bilen, upp och ner från alla trappor (vi bor på tredje). Jag är helt slut!
Snart är det sängen, men jag är lite hungrig nu kände jag...
I morgon blir det en innedag...jag ska nämligen storstäda.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Ja jag hade också tyckt de varit kul att ses för vi har ju skrivit med varandra här ganska länge nu. så det hade varit kul att ses på riktigt. =)



Vi ska TYVÄRR på skidsemester. jag och Tuva ska INTE åka skidor. jag hatar vinter. Usch.. och allt vad kyla innebär.. tacka vet jag sommaren.

Men Peter och hans familj har alltid åkt på vintersemester så vi är så illa tvugna att följa med fast jag inte vill.. men men jag ska nog stå ut. haha..



Ska vi ses till sommaren kanske. kan ju planera in nått längre fram. Hade varit kul. =)

2010-02-04 @ 22:00:02
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Så söt Alde är. En riktig ängel !!! :-) KRAM

2010-02-05 @ 17:31:35
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

sv: I helgen vet jag inte vad som händer. Vi har iallafall bestämt att vi ska till Ikea imorgon med älsklingens syster och barn.. Har tvingat honom att vi ska köpa gardiner till vårt vardagsrum. Där finns endast rullgardiner nu, men jag vill ha gardiner.. haha. !! Dom flesta killar är väl likadana när det gäller sånt. Det räcker väl med rullgardiner.. NAJ,, hehe. Det ska finnas gardiner. Så det ska vi fixa. :-)



sj ??

KRAM

2010-02-05 @ 21:50:26
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0