.: Söndagen :.

Idag var det jag som fick sovmorgon. Wonderful...eller nåt. För ni tror väl inte att jag kunde sova som jag tänkte mig? NÄÄÄ, jag drömde mardrömmar, jag hade extra ont i ryggen, jag bara vände o vred på mig. Men men, somnade om efter ett tag och sov en liten stund iaf.

Dagen i korthet: LUGN
En rejäl slappardag och det är ju dom dagarna både jag och Jens älskar! Det finns inget bättre än att bara vara, myskläder och bara mysa. Lyckliga över vad som hände dagen innan och det var ju alla hjärtans dag idag.

Lite bilder under dagen









Mamma och pappa älskar dig mest av allt


Så hela dagen var vi bara hemma och tog det lugnt.

Later on...

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

ja den är jag nöjd över, kommer sitta finare när man gått ner lite mera också :)



vad skönt att du tappat det du gick upp under graviditeten! för mig har det varit jätte segt.

och fastän jag ammade så gick jag inte ner, det brukar man ju kunna göra.



ja det funkar! det finns ju olika slags produkter.

vi använder oss oftast av dryck pulver, och någon gång ibland av bars.

det finns ju soppor & smoothies också och det är lite dyrare!

vi köper en förpackning på 25 portioner för drygt 200 kr.

2010-02-16 @ 18:07:54
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0