.: Slö-Söndag :.

Det kan man verkligen säga att det har varit. Jätte trist väder ute, det har nämligen börjat regna. O Visst, det är ju jätte skönt så att det smälter bort. Men vi har ju sååå mycket snö så det blir ju översvämningar istället..

Nå väl, jag kör ett snabbt inlägg idag för jag är trött och ska snart sussa.
¤ Alde vaknade 7 och ville ha mat
¤ Jens går upp men henne vid 8 tiden
¤ Idag var det min sovmorgon, sov till 10
¤ Äter lite god frukost (keso med banan)
¤ Alde går med sin lära-gå-vagn för första gången
¤ Vi leker massa
¤ Städat lite
¤ Bloggat (blogg.se har ju varit sååå segt idag så jag har fått dela upp det)
¤ Kollat på OS
¤ Åt god mat
¤ Alde somnade lite över 20 nästan på direkten
¤ Och kollat mer på OS...hehe

Sätter in lite bilder i ordningen, men idag togs det inte alls mycket kort. Vi har börjat fimla mycket  med med våran videokamera :) Så vi får variera.

Här går hon själv med hennes vagn. Hon gick massor innan kameran kom fram, för sen blev hon lite trött och frustrerad. Hon är så söt när hon grymtar när det inte går som hon vill.


Här sitter gumman och leker med en till leksak som hon älskar. Det är en elefant som är mjuk och go, och även den hade Jens som liten :)








Så här upptäckte vi Alde när hon sov på eftermiddagen. Hennes kudde är den rosa...



Välling-tajm!



Busunge!


Så. Det får vara nog för idag.
Nu tittar vi på hockeyn, vilka tror ni vinner??!!
Usa eller Canada?


Hörs i morgon igen!
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja gud ja, jag har säkert gått uppå så jag ligger nog på 72-73 nu...enbart för att promenaderna är inställde på heltid...skitsnöööööööö!!!

Ska ju ner på 68 =)



Ja en del iaf, den när man ligger på ryggen med hantlar, den känns på en gång ju=)

2010-03-01 @ 13:31:58
Postat av: malin - mamma till nova ♥

vad duktig hon är att gå med lära gå vagnen :)

2010-03-01 @ 15:15:27
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Söt hon är... ;) Duktig som kan gå med sin vagn.. ! Vi såg oxå hockeyn igår.. spännande.. KRAM

2010-03-01 @ 16:33:58
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0