.: Slappardagen :.

Ja det kan man verkligen säga att det har varit. O det har varit sååå skönt måste jag säga. Vi har inte alls gjort många knop här inte, utan bara gottat oss och haft en mysdag.
Jag är rätt trött så det blir en snabbisinlägg idag :)

¤ Aldis vaknade 7.44 idag :) Sovit i sitt rum som vanligt.
¤ Vi sov till 10 ungefär
¤ Pappa ger gröt på morgonen medans mamma får sova till 11
¤ Alde åt Makaronigryta till lunch
¤ Massa lek och bus
¤ Jag gick iväg och handlade på Ica
¤ Jag lagade åter igen en stor gryta med thaikyckling med rödcurrysås (massa matlådor till mig)
¤ Alde somnade runt 21 idag

Bilderna får tala för sig själva idag :)
( Men jag tar dom i ordning efter dagens gång)










Bus med pappa i soffan medans mamma lagar maten






Nu ska vi mysa innan det blir sängen. Sen är det måndag igen och jobb för min söta älskling *snyft*
Men men...sånt är livet..eller hur?

Satt just och framkallade lite bilder. Blev "bara" 86 st denna gång, var inte ens meningen för jag skulle beställa årets almancka. Vi hade en översiktskollage på kylskåpet förra året och vi gillade den. Nu beställde jag typ samma, men man sätter månad för månad på kylen, så får man med 4 magneet o sen en penna, för man kan skriva och sudda ut text på den. O såklart så har jag satt in massvis med biler på Alde under varje månad =) 199kr bara + 20kr om man vill kunna sudda ut det man skriver :)
Kolla in HÄR

Veckan blir lätt lugn..
Som det ser ut nu så blir det såhär:
Måndag: Ringa lite samtal, posta paket, hemmadag
Tisdag:
Träffa Hanna & Embla
Onsdag:
Städa och välja ut bilder hos fotografen
Torsdag:
Mamma-barn-träff (från våran föräldragrupp, 3 mammor med deras små söta töser) hemma hos oss. Jag ska laga någon god mat med efterrätt
Fredag:
Städa och sen fredagsmyyyys

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0